Hullude päevade ajal 10.-14.4 on Stockmanni kaubamaja avatud :
9.00-21.00
hullude päevade e-pood on avatud 24/7!
LISA JUBA NÜÜD OMA LEMMIKUD OSTUNIMEKIRJA!
Sind huvitavad tooted saad eelnevalt koguda ostunimekirja, kust saab need kiiresti toimetada ostukorvi kui tooted müügile tulevad. Ostunimekiri salvestub automaatselt ühes seadmes ja brauseris ning tooted jäävad Sulle kättesaadavaks, kui kasutad sama seadet ja brauserit, mida kasutasid tooteid nimekirja lisades.
*Ostunimekirja saad koostada, kui oled e-poes sisse logitud MyStockmanni liikmena. Kui Sa pole veel MyStockmanni liige, saad hõlpsalt liituda SIIN.
NB! Hullude Päevade e-poes tuleb iga tellimuse esitamisel MyStockmann liikme kaardi number eraldi sisestada. Kui unustasid tellimusele oma MyStockmann liikme kaardi numbri lisada, siis kahjuks ei ole võimalik neid andmeid pärast tellimuse esitamist lisada.
AJAKIRJAS SAAD TUTVUDA KAUBAMAJAS KOHAPEAL PAKUTAVATE TOODETEGA.
*Stockmanni kaubamajas kohapeal võib Hullude Päevade tootevalik e-poe kaupadest mõnevõrra erineda.
VALIK KODU, KOSMEETIKA JA DELIKATESSI OSAKONDADE TOOTEID ON KA SAADAVAL WOLT’is!
***
- TARNE:
Hullude Päevade tarne pakiautomaati on kõikidele tasuta! Kaupa ei saa tellida kättesaamiseks kaubamajja. E-poe tellimused komplekteeritakse Soomes, tellitud kaup jõuab kohale keskmiselt 5-14 tööpäeva jooksul alates ostu sooritamisest. Vajadusel saadame tooted mitmes osas, et need Sinuni võimalikult kiiresti jõuaksid.
- TOODETE VAHETAMINE JA TAGASTAMINE:
Hullude Päevade e-poest ostetud kampaaniatooteid kahjuks vahetada ei saa, sest neid müüakse ainult piiratud aja jooksul. Küll aga saab tooteid tasuta tagastada – Hullude Päevade e-poest ostes on tagastusõigus 30 päeva, v.a. pakiautomaati, kuhu saab tellimust tasuta tagastada 14 päeva jooksul. Peale seda tuleb tagastuse eest tasuda saatjal. Paki saab tagastada ka Tallinna Stockmanni kaubamaja 4. korrusel asuvasse püsiklienditeenindusse.
Stockmanni kaubamajas:
E-poest ostetud ja tasutud ning Eestisse tellitud ostud saab tagastada Tallinna Stockmanni kaubamaja püsiklienditeenindusse (4. korrus)
Tagastamine Omniva kaudu – täpsemat infot leiab siit: https://www.omniva.ee/era/pakk/paki_tagasisaatmine
Tagastamine Itella kaudu – täpsemat infot leiab siit: https://itella.ee/kuidas-pakki-tagastada/.
- TELLIMUSTE MUUTMINE, TÜHISTAMINE, PRAAKTOODE:
Tellimusi ei ole hiljem võimalik kombineerida, muuta ega tühistada. Kui Sa saadetist ära ei too või vastu ei võta, tagastatakse see automaatselt meie lattu. Kui kätte saadud toode on praak või vale toode, püüame selle uue vastu vahetada, kui toode on veel saadaval. Vastasel juhul tühistame tehingu ja saad oma raha tagasi. Lisateabe saamiseks võta ühendust meie klienditeenindusega.
KUI TEKIB VEEL KÜSIMUSI: