Hullude päevade ajal 2.-6.10 on Stockmanni kaubamaja avatud :
1.-4 korrus 8.00-21.00
5. korrus 9.00-21.00
hullude päevade e-pood on avatud 24/7!
Hullude Päevade ajal leiad Stockmannist ja e-poest hulludpaevad.ee hullult soodsate hindadega kvaliteetseid ja ajakohaseid tooteid – üle 5000 toote, ligi 500 brändi! Lisaks saad osta spetsiaalselt Hulludeks Päevadeks tehtud pakkumisi meie headelt partneritelt.
Uusi tooteid tuleb Stockmanni kohapeale ja hulludpaevad.ee müügile kolmapäevast reedeni kell 7.00 ning laupäevast pühapäevani kell 9.00. Veebipoodi lisanduvad õhtused hitid kell 20.00.
Hullude Päevade ajal Stockmanni kaubamaja külastades on MyStockmann liikmetele parkimine 2h tasuta!
***
MyStockmann liikmena pakutakse Sulle alati rohkem kui teistele!
MyStockmann liikmelisus on alati Sinuga MyStockmann rakenduse abil. MyStockmann äppist näed oma elektroonilist kliendikaarti, kogutud punkte ja seda, millisel tasemel parajasti oled ning kõiki sellega kaasnevaid eeliseid ja soodustusi. MyStockmanni liikmena saad soodustusi ka meie partneritelt. Laadi MyStockmann äpp alla App Store’ist (iPhone) või Google Play’st (Android).
Mis on minu püsikliendi liikmelisuse number?
Kui Sul on plastkaart, siis see näitab kliendinumbrit, mis algab numbriga 6. Meie digitaalses süsteemis algab Sinu digitaalne liikmenumber numbriga 1.
Mõlemad kliendinumbrid on seotud sama kliendikontoga, seega registreeritakse Sinu ostud nii plastkaardi kui elektroonilise kliendikaardiga.
Kuidas ostud püsikliendikaardile registreeritakse?
E-poe ostu registreerimiseks ja tellimuse eest punktide kogumiseks tuleb tellimuse vormistamisel logida e-poodi oma MyStockmann tunnustega sisse. Hullude Päevade e-poes hulludpaevad.ee tuleb iga tellimuse puhul sisestada käsitsi kliendikaardi number. Ära unusta tellimusele oma kliendikaardi numbrit lisada, sest neid andmeid pole paraku võimalik pärast tellimuse esitamist juurde lisada.
Liitu MyStockmann lojaalsusprogrammiga ja kasuta oma soodustusi kohe!
***
LISA JUBA NÜÜD OMA LEMMIKUD OSTUNIMEKIRJA!
Ostunimekirja koostamine on lihtne! Sind huvitavad tooted saad eelnevalt koguda ostunimekirja, kust saad need kiiresti toimetada ostukorvi, kui tooted müügile tulevad. Nimekirja saad jagada ka sõprade ja pereliikmetega. Ostunimekiri salvestub automaatselt ühes seadmes ja brauseris ning tooted jäävad Sulle kättesaadavaks, kui kasutad sama seadet ja brauserit, mida kasutasid tooteid nimekirja lisades. Ostukorvis olevad tooted on broneeritud 30 minutiks, et saaksid rahulikult oma lemmikud välja valida ning oma MyStockmann liikmelisuse numbri sisestada. Mõningatel juhtudel ei saa tooteid broneerida, vaid need tuleb koheselt välja osta.
*Ostunimekirja saad koostada, kui oled e-poes sisse logitud MyStockmanni liikmena. Kui Sa pole veel MyStockmanni liige, saad hõlpsalt liituda SIIN.
NB! Hullude Päevade e-poes tuleb iga tellimuse esitamisel MyStockmann liikmekaardi number eraldi sisestada. Kui unustasid tellimusele oma MyStockmann liikmekaardi numbri lisada, siis pole võimalik neid andmeid pärast tellimuse esitamist lisada.
***
AJAKIRJAS SAAD TUTVUDA STOCKMANNIS KOHAPEAL PAKUTAVATE TOODETEGA.
*Stockmanni kaubamajas kohapeal võib Hullude Päevade tootevalik e-poe valikust mõnevõrra erineda. Samuti erinevad kosmeetikatoodete pakkumised ning hinnad kohapeal ja hulludpaevad.ee.
***
VALIK STOCKMANN DELIKATESSI, KODU- JA KOSMEETIKAOSAKONNA TOOTEID ON SAADAVAL KA WOLT’is!
***
TARNE:
Hullude Päevade tarne MyStockmann liikmetele veelgi soodsamalt! Hakka liikmeks ja kasuta oma eelist!
-
Külalisena (ilma MyStockmann kontota), ostes üle 120 €
-
Hõbe taseme liikmena, ostes üle 100 €
-
Kuld taseme liikmena, ostes üle 80 €
-
Plaatina taseme liikmena, ostes üle 50 €
-
Standardne tarnetasu järgmiste tellimuste puhul, mis kasutavad sama klienditeavet kui esimesel tellimusel:
-
MyStockmanni liikmetele üle 50€ ostude tavatarne tasuta
-
Teistele klientidele üle 60€ ostude puhul tavatarne tasuta
* Standardtarne hinnad:
Omniva pakiautomaat või postkontor | 4.90 € |
Itella pakiautomaat või pakipunkt | 4.90 € |
* Kaupa ei saa tellida kättesaamiseks kaubamajja.
* E-poe tellimused komplekteeritakse Soomes, tellitud kaup jõuab kohale keskmiselt 5-14 tööpäeva jooksul alates ostu sooritamisest.
Vajadusel saadame tooted mitmes osas, et need Sinuni võimalikult kiiresti jõuaksid.
***
PARKIMINE
Meil on suur rõõm pakkuda Sulle Hullude Päevade ajal lisaaega ostlemiseks!
Selleks, et saaksid rahulikult ja läbimõeldult oma oste teha, on meil eripakkumine: kogu Hullude Päevade jooksul saad tavapärase ühe tasuta
parkimistunni asemel nautida koguni 2 tundi tasuta parkimist.
Kui Sa ei ole veel Stockmanni klient, aga soovid samuti saada 2 tundi tasuta parkimist, liitu meie kogukonnaga. Selleks laadi alla oma telefoni MyStockmann rakendus ja naudi ostlemist ilma kiirustamata.
Parkimise sooduskampaania kehtib 02-06.10.2024
Ootame Sind 02.-06. oktoobril Stockmannisse, et saaksid nautida häid maitseid, avastada uusi ja huvitavaid brände ning leida suurepäraseid pakkumisi!
***
TOODETE VAHETAMINE JA TAGASTAMINE:
Hullude Päevade e-poest ostetud kampaaniatooteid kahjuks vahetada ei saa, sest neid müüakse ainult piiratud aja jooksul. Küll aga saab tooteid tasuta tagastada – Hullude Päevade e-poest ostes on tagastusõigus 30 päeva, v.a. pakiautomaati, kuhu saab tellimust tasuta tagastada 14 päeva jooksul. Peale seda tuleb tagastuse eest tasuda saatjal. Paki saab tagastada ka Tallinna Stockmanni kaubamaja 4. korrusel asuvasse püsiklienditeenindusse.
Stockmanni kaubamajas:
E-poest ostetud ja tasutud ning Eestisse tellitud ostud saab tagastada Tallinna Stockmanni kaubamaja püsiklienditeenindusse (4. korrus)
Tagastamine Omniva kaudu – täpsemat infot leiab siit: https://www.omniva.ee/era/pakk/paki_tagasisaatmine
Tagastamine Itella kaudu – täpsemat infot leiab siit: https://itella.ee/kuidas-pakki-tagastada/.
TELLIMUSTE MUUTMINE, TÜHISTAMINE, PRAAKTOODE:
Tellimusi ei ole hiljem võimalik kombineerida, muuta ega tühistada. Kui Sa saadetist ära ei too või vastu ei võta, tagastatakse see automaatselt meie lattu. Kui kätte saadud toode on praak või vale toode, püüame selle uue vastu vahetada, kui toode on veel saadaval. Vastasel juhul tühistame tehingu ja saad oma raha tagasi. Lisateabe saamiseks võta ühendust meie klienditeenindusega.
KUI TEKIB VEEL KÜSIMUSI: