Stockmanni pressiteade 25.09.2023

 

Stockmann algatab strateegilise hindamise, et kaaluda grupi nime muutmist Lindex Groupiks, ning uurib kaubamajade äri strateegilisi alternatiive. 

 

Stockmann plc nõukogu otsustas täna algatada strateegilise hindamise, mille eesmärgiks on tugevdada aktsionäride vara väärtust, suunates grupi äritegevuse fookuse Lindexile. Osana strateegilisest hindamisest kaalub Stockmann plc nime vahetamist Lindex Groupiks ning uurib Stockmann kaubamajade äri strateegilisi alternatiive.

 

Võimalik nimevahetus peegeldaks paremini Lindexi üksuse rolli grupi äritegevuses. 2022. aastal moodustas Lindexi 661 miljoni euro suurune müügitulu enam kui kaks kolmandikku Stockmann Grupi müügitulust ning Lindex oli oma 90 miljoni euro suuruse ärikasumiga suurim kasumiteenija Stockmann Grupis. Võimalik nimevahetus ei mõjutaks Stockmanni kaubamaju, mis tegutseksid jätkuvalt Stockmann kaubamärgi all.

 

Stockmanni kaubamajade äri strateegiliste alternatiivide analüüsi käigus plaanib ettevõte hinnata, milline oleks parim keskkond äri arendamiseks tulevikus. Erinevate alternatiividena kaalutakse äriüksuse sõltumatuse suurendamist grupis, võimalikku omanike muutust või strateegilisi partnerlusi või tänases struktuuris jätkamist. Strateegilisel hindamisel ei ole mingit kohest mõju Stockmanni kaubamajade kaubamärgile või selle igapäevategevusele, mis jätkub täie pühendumusega oma tavapärasel kursil.

 

„Lindexil on olnud aastate jooksul oluline roll grupi äritulemuste parandamisel. Nimevahetust kaaluva strateegilise hindamise algatamine ning kaubamajade äri strateegiliste alternatiivide analüüsimine on meie strateegia järgmine loomulik samm, mis peegeldab Lindexi kasvavat tähtsust grupis,“ sõnab Sari Pohjonen, Stockmanni nõukogu esimees. „Strateegiline hindamine ei mõjuta Stockmanni kaubamajade ikoonilist kaubamärki ega igapäevategevust,“ rõhutab Pohjonen.

 

Võimaliku nimemuutuse ettepanekut puudutavad otsused, mille üle otsustaks lõplikult Stockmann plc üldkoosolek, tehakse hilisemal kuupäeval. Stockmann plaanib lõpetada strateegilise hindamise 2024.aasta jooksul. Stockmann annab strateegilise hindamise kohta rohkem teavet siis, kui see on asjakohane.

 

Täpsustavad päringud:
Stockmann Grupi meediaosakonna kaudu tel. +358 50 389 0011 või investor.relations@stockmann.com.

 

STOCKMANN plc
Nõukogu

 

Lindex – naiste aluspesu turuliider Põhjamaades
Lindex on Põhjamaade juhtiv pesubränd, mille 5,6 miljoni liikmeline lojaalne kliendibaas kätkeb enam kui kaks kolmandikku ettevõtte võtmeturgude Rootsi, Norra ja Soome naistest. Lindexi tootevaliku keskmes on jätkusuutlikud ja ajatud naiste ja laste riided ning üha laienev kollektsioon Lindexi FemTech kaubamärgi Female Engineering® tooteid. Ettevõtte eesmärk on võimestada ja inspireerida naisi kõikjal maailmas. Lindex tegutseb oma kaupluste võrgustiku ja e-poodidega 34 riigis ning partnerite kaudu üle maailma.

 

Stockmann – Premium kaubamaja
Stockmann on jaemüügi ettevõte, mis opereerib kaheksat esmaklassilist kaubamaja Soomes ja Baltimaades ning pakub oma e-poes valikut moe-, ilu- ja kodukaupu nii argipäeva kui ka erilisteks sündmusteks. Baltimaades müüb Stockmann ka kõrge kvaliteediga toidukaupu. Stockmann on premium-klassi kaubandusettevõttena inspireerinud terveid põlvkondi ostlejaid alates 1862. aastast. Ettevõtte lojaalsusprogrammil on enam kui 1,4 miljonit liiget Soomes ja Baltimaades.

 

 

STOCKMANN plc

See pressiteade on 25. septembril kell 8:30 avaldatud Stockmann plc börsiteate eestikeelne tõlge.