STOCKMANNI LOJAALSUSPROGRAMMI TINGIMUSED

 

 

PÜSIKLIENDIPROGRAMMI PÕHIMÕTTED 

 

Käesolevates tingimustes viitab püsikliendiprogramm Lindex Group Plc (aadress: Aleksanterinkatu 52 B, FI-00101 Helsinki, Soome; äriregistri nr: 0114162-2) püsikliendiprogrammile (MyStockmann) ja programmiga liitunud püsiklientidele. Püsikliendiprogramm on ette nähtud ainult eraisikutele. Stockmanni püsikliendid saavad soodustusi toodetele ja teenustele Stockmanni kaubamajades Soomes, Eestis ja Lätis ning veebipoes ja samuti Stockmanni partneritelt. Rakendus MyStockmann on mobiilirakendus, mille saab alla laadida Apple Store’ist ja Google Play poest.  

 

Püsikliendiprogramm on tasuta.  

 

LIITUMINE PÜSIKLIENDIPROGRAMMIGA  

 

Püsikliendiprogramm on isiklik. Stockmanni püsikliendiprogrammiga võivad liituda kõik 15-aastased või vanemad isikud. 15- kuni 17-aastased taotlejad vajavad eestkostja nõusolekut. 15- kuni 17-aastased kliendid saavad taotleda püsikliendiprogrammiga liitumist kaubamaja teeninduspunktides koos oma eestkostjaga. Kõikidel uutel püsiklientidel peab olema kehtiv e-posti aadress ja mobiilinumber. Stockmann saadab püsikliendiprogrammi puudutavat teavet peamiselt meili teel, näiteks teavitab uutest püsikliendisoodustustest või rakenduse uutest funktsioonidest. Püsikliendi kohustus on hoida meiliaadressi ja kontaktteavet ajakohasena.  

 

Enne püsikliendiks saamist peab klient lugema läbi Stockmanni teabe isikuandmete töötlemise kohta ja püsikliendiprogrammi tingimused.  

 

Saate liituda püsikliendiprogrammiga rakenduse MyStockmann kaudu, Stockmanni veebisaitidel stockmann.com, stockmann.ee ja stockmann.lv, kaubamajades kohapeal või helistades klienditeenindusele. Pärast liitumist saab klient olenevalt kasutatud suhtluskanalist püsikliendinumbri rakenduse kaudu, veebisaidil, kaubamaja töötajalt või meili teel pärast klienditeenindusele helistamist.  

 

Ettevõtted, organisatsioonid või muud üksused või kaubanduslikke või tsentraliseeritud ostusid tegevad isikud ei saa püsikliendiprogrammiga liituda. Püsikliendi staatust ei saa kasutada edasimüügi või kasumi saamise eesmärkidel.  

 

STOCKMANN MASTERCARDI* SAAMINE  

 

Saate taotleda Stockmann Mastercardi krediitkaardi või Stockmann Mastercardi* krediit-/deebetkaardi veebisaitidel stockmann.com ja nordea.fi, logides enda isiku tuvastamiseks sisse veebipanga sisselogimisandmetega, või Soomes kaubamajade teeninduspunktides, sel juhul peab taotlejal olema kaasas isikut tõendav dokument. Taotluses esitatud teavet käideldakse konfidentsiaalselt.  Stockmann Mastercardi* kaardi   taotleja peab olema Stockmanni püsiklient.  

 

Stockmann Mastercardi saab taotleda täiskasvanu, kes vastab ettevõtte Nordea Finance Finland Oy (äriregistri nr 0112305-3, Aleksis Kiven katu 9, 00500 Helsingi, edaspidi „Nordea Finance”) krediidivõime kriteeriumidele. Klient peab nõustuma Stockmann Mastercardi* ja Euroopa tarbijakrediidi standardinfo teabelehte puudutavate eraldi tingimustega.  Isegi siis, kui kliendil on paralleelne Stockmann Mastercardi kaart, on püsikliendikontod, millele programmipunkte kogutakse, isiklikud. Paralleelse kaardi omaniku tehtud ostud ei mõjuta põhikaardi omaniku punktisaldot ja põhikaardi omaniku ostud ei mõjuta paralleelse kaardi omaniku punktisaldot.  

 Kui klient on taotlenud Stockmann Mastercardi* kaardi, saadab Nordea Finance kaardi kliendile pärast krediiditaotluse heakskiitmist. Kui krediiditaotlus on negatiivne, teavitab Nordea Finance sellest klienti.  

 

PÜSIPROGRAMMI PUNKTIDE KOGUMINE 

 

MyStockmanni programmis saab punkte koguda järgmiselt.  

 

Meetod 1: ostude tegemine Stockmanni kaubamajades ja veebipoodides, samuti valitud partneritelt Stockmanni kaubamajades ja veebipoes.  

 

Meetod 2: muud programmis määratletud viisid, näiteks uudiskirja tellimine.  

 

Punkte kasutatakse ainult programmis edasiliikumiseks ja neid ei saa kasutada maksmiseks. Punktid on isiklikud ja neid ei saa teisele inimesele või püsikliendile edasi anda. Kogutud punktid ei aegu, kui klient on saanud viimase viie aasta (60 kuu) jooksul vähemalt ühe punkti ostude eest (Meetod 1). Kui klient pole saanud viimase viie aasta (60 kuu) jooksul ühtegi punkti ostude eest (Meetod 1), aeguvad kõik selle ajani saadud kliendipunktid, punktisaldo lähtestatakse ja püsikliendiprogramm lõpetatakse vastavalt jaotises 9 nimetatud tingimustele.  

 

Punktide kogumine, meetod 1.  

 

Nii Stockmanni veebipoes kui ka Stockmanni kaubamajades Stockmannilt ja valitud partneritelt tehtud ost, mille suurus on 1 euro, on samaväärne 1 punktiga.  

 

Punkte ei saa koguda Stockmannilt ostetud vahendustoodete (sh piletid ja kinkekaardid), alkoholi, hasartmängude või loteriide, ainult veebis saadaval olevate partnerite toodete, Western Unioni teenuste, Veho autode või teeninduslepingute, Hullud Päevad partnerid, Stockmanni veoteenuse (eksport) ostude või Chubbi Stockmanni kindlustuse eest. Toodete tagastamise/tagasimaksete korral väheneb punktisaldo –1 euro = –1 punkt.  

 

Punktide kogumine, meetod 2.  

 

Näiteks esmakordse uudiskirja tellimuse eest saab klient 25 lisapunkti, kliendi profiili värskendamise eest 25 lisapunkti ja heakskiidetud Stockmann Mastercardi* taotluse eest 50 lisapunkti. Neid punkte antakse ainult ühe korra kalendriaasta jooksul.  

 

Kui kasutate Stockmann Mastercardi* kaardi krediidifunktsiooni (krediiti) arveldusperioodi jooksul, saate lisaks 0,5 punkti iga euro eest, kui maksate ostude eest makseaja jooksul ja  krediidifunktsiooniga (krediiti). Saate 0,5 punkti nii Stockmannis kui ka väljaspool Stockmanni tehtud ostude eest. Ühe arveldusperioodi jooksul saab punkte koguda kuni Stockmann Mastercardile* määratud krediidilimiidini.  

 

PÜSIKLIENDINA REGISTREERIMINE SEOSES OSTUTEHINGUGA 

 

Punktide saamiseks peab püsiklient registreerima oma püsikliendinumbri enne ostu eest maksmist.   

 

Püsikliendi staatus registreeritakse kaubamajades, lugedes kassas makstes püsikliendinumbri rakendusest MyStockmann (mobiilikaardi QR-kood), uudiskirjast saadud QR-koodi või kliendikaardi kiibi/magnetriba. Kui kasutate maksmiseks Apple Payd, Google Payd või muid sarnaseid makseviise, peate enne ostu eest maksmist registreerima oma püsikliendikonto, kasutades ühte ülaltoodud meetoditest.   

 

Stockmanni veebipoes peab klient olema enne ostu sooritamist veebipoodi sisse loginud, et punktid saaksid registreeritud püsikliendi kontole.   

 

Stockmann ei lisa kliendi kontole tagantjärgi punkte, mis on saadud ostude eest, mis tehti ilma end püsikliendina registreerimata.  

 

PUNKTIDE REGISTREERIMINE TEIE KONTOLE 

 

Klient näeb oma punktide arvu rakenduses MyStockmann, veebipoes oma profiili lehel ja uudiskirjades.  

 

Stockmannis tehtud ostude eest logitakse punktid püsikliendi kontole tavaliselt järgmisel päeval pärast ostu tegemist.  Stockmanni kaubamajades partnerite juures tehtud ostude eest logitakse punktid kontole tavaliselt nädala aja jooksul pärast ostukuupäeva.  

 

Stockmann Mastercardi* kasutamise eest logitakse punktid kliendi kontole arveldusperioodi lõpus vastavalt Nordea Finance’ilt saadud andmetele.  

 

PROGRAMMI PAKUTAVAD HÜVED 

 

Programmis on kolm taset. Klientidele pakutakse hüvesid vastavalt tsoonidele, kuhu nad määratakse teenitud MyStockmanni punktide põhjal, ja ostuajaloole ja kliendi ostukäitumisele ning kliendi enda nimetatud huvide alusel. Punktid annavad liikmetele õiguse kasutada hetkel kehtivaid hüvesid.  Klient liigub programmis edasi pärast seda, kui punktid on tema kontole registreeritud. Hüved võivad kehtida praegu, olla ühekordselt kasutatavad või seotud aja, koha või tegevusega. Tasemehüved, mis avaldatakse veebisaidil, kehtivad kõikidele püsiklientidele kindlates tsoonides. Mõned programmi hüved on saadaval ainult rakenduse MyStockmann kasutajatele või uudiskirja tellijatele.  

 

Programmi sisu uusimat kirjeldust ja praegusi taseme hüvesid saab vaadata Stockmanni veebisaitidel.   

 

Stockmannil on õigus muuta püsikliendiprogrammi hüvesid, teavitades muudatustest ette mõistliku aja jooksul oma veebisaidil.  

 

PÜSIKLIENDI STAATUSE LÕPETAMINE 

 

Püsiklient saab püsikliendi staatuse igal ajal lõpetada. Püsikliendil on õigus lõpetada Stockmanni püsikliendi staatus, teavitades Stockmanni klienditeenindust sellest telefoni teel või kirjutades Stockmanni klienditeenindusele. Püsikliendi staatus lõpeb kohe pärast teavituse läbivaatamist. Püsikliendi staatuse lõpetamisega kaotab klient hüved ja kogutud punktid. Enne püsikliendi staatuse lõpetamist saab klient kasutada oma hüvesid ja punkte vastavalt sellele, nagu on sätestatud jaotises 6.  

Kui kliendil pole olnud registreeritud punktitehinguid (jaotis 4, meetod 1) viie (5) aasta jooksul, siis püsikliendi staatus lõpeb.  Klienti teavitatakse lõpetamisest ette. Kui klient liitub uuesti programmiga, alustab ta uue püsikliendina ja vanu punkte ei tagastata kliendi kogutud punktide juurde.  

Stockmannil on õigus lõpetada püsikliendi staatus, kui püsiklient ei järgi püsikliendiprogrammi tingimusi.   

 

Kui kliendil on Stockmann Mastercardi* kaart , ei lõppe kliendi krediidileping Nordea Finance’iga automaatselt püsikliendi staatuse lõppedes või koos selle lõpetamisega vastavalt jaotisele 8 või 9, vaid klient peab esitama krediidilepingu lõpetamise kohta kirjaliku taotluse krediidiandjale Nordea Finance.  

 

 

PÜSIKLIENDIPROGRAMMI MUUTMINE 

 

Stockmann võib oma äranägemise järgi Stockmanni püsikliendiprogrammi ja selle tingimusi iga aeg lõpetada, täiendada, piirata, peatada või muuta, kui selle põhjuseks on:  

 

  • oluline muutus tootmises, pakkumises, nõudluses või sarnased tingimused;  

 

  • lepingu, hinnakujunduse, süsteemi või teenuse elementide arendamine või uuendamine;  

 

  • kolmandate osapoolte pakutavatest teenustest tingitud muudatused;  

 

  • andmekaitse, andmeturbe või rahaliste tagatiste kaitse või arendamine;  

 

  • õigusaktide muutmine või ametiasutuse otsus, mida ei saanud arvesse võtta lepingu sõlmimise ajal.  

 

Sellised muudatused jõustuvad hiljemalt neliteist (14) päeva pärast kuupäeva, mil muudatusest teada anti rakenduse kaudu, veebisaidil stockmann.com, meili teel või kasutades mõnda kombinatsioonis neist.  

 

VASTUTUS 

 

Stockmann ei vastuta püsikliendiprogrammi MyStockmann süsteemi rikete või tõrgete või nende võimalike tagajärgede eest. Stockmann ei vastuta püsikliendiprogrammi MyStockmann katkestustest, muudatustest, lõpetamisest või muudest sellega seotud sündmustest tingitud kahjude või kahjustuste eest.  

 

MUUD TINGIMUSED 

 

Reeglina uuendatakse aadressiandmed Soomes rahvastikuregistrikeskuse andmete alusel automaatselt.  

 

Teavet selle kohta, kuidas Stockmann käitleb isikuandmeid, võite lugeda Stockmanni privaatsuspoliitikast, mis on kättesaadav aadressilt: info.stockmann.ee/content/privaatsuspoliitika . 

 

Alates 9.12.2024 on MyStockmann lojaalsusprogrammil kasutusel uus sisselogimise ja registreerimise leht. Märka, et uuenenud protsessi käigus palume klientidel enda andmeid uuendada iga 12 kuu järel, et pakkuda sulle parimat kliendikogemust. 

 

*Stockmann Mastercard on saadaval ainult Soomes.