Võtke ühendust
Stockmann arendab pidevalt oma teenuseid ning siinkohal on klientide tagasiside meile oluline. Palun jaga meiega oma kliendikogemusest lähtuvaid mõtteid ja ettepanekuid selle kohta, millisena sooviksid Stockmanni näha. Pange palun tähele, et me ei vasta sellele sõnumile.
Anna tagasisidetKui sul on küsimusi või päringuid, siis võta palun meiega ühendust. Kontakteerume sinuga koheselt, kui oleme tutvunud päringuga. Protsessi kiirendamiseks palun täida kõik märgitud väljad.
Esita küsimusAlates 9.12.2024 on MyStockmann lojaalsusprogrammil kasutusel uus sisselogimise ja registreerimise leht. Märka, et uuenenud protsessi käigus palume klientidel enda andmeid uuendada iga 12 kuu järel, et pakkuda sulle parimat kliendikogemust.
Mida teha kui mu e-posti aadress on kinnitamata?
Kinnitamine on vajalik Sinu MyStockmann kontole sisselogimiseks ning Sinu praeguste ja tulevaste liikmelisuse eeliste nautimiseks.
E-posti aadressi saab kinnitada:
Klõpsates UNUSTASID OMA PAROOLI? Ja läbides parooli muutmise protsessi. Parooli muutmiseks saad kirja sisestatud e-posti aadressile. Kui oled parooli uuendanud, siis kinnitame automaatselt ka sinu e-posti aadressi ja saad jätkata tavapärast sisselogimist.