Ole iseenda BOSS

HUGO BOSS esitleb pärast peaaegu 50-aastast pausi esmakordselt uut BOSS-i brändi logo ning uus ajastu saab alguse.

Brändi BOSS uus identiteet saab olema kaasaegne, keskendudes rohkem nooremale ja globaalsemale publikule. Mängulisem ja vabam esteetika hakkab domineerima kogu kollektsiooni kujunduses, kaupluste kontseptsioonides ja teistes brändikanalites, säilitades samal ajal usalduse brändi põhiväärtuste – rõivaste tipptaseme – vastu.

 

BOSS-i uue kampaania peaosas on sellised maailmakuulsad tippmodellid nagu Kendall Jenner, Hailey Bieber ja Joan Smalls, maailmakuulus Ameerika räppar Future, rahvusvaheline TikToki staar Khaby Lame, kes tegi oma modellidebüüdi Milaano moenädala BOSS x Russel Athletic kapselkollektsiooni showl ning kellega koos on loodud ka erikollektsioon.  Kampaanias osalevad ka #SoulSevBOSS Lõuna-Korea laulja ja näitleja Lee Min-ho, Briti profipoksija Anthony Joshua, Itaalia tennisemeister Matteo Berrettini ja Saksamaa jooksja Alica Schmidt.

 

 

Ülemaailmse kampaania kõrvale on loodud erilist ja põnevat sisu, sealhulgas podcaste, uudislugusid ja lühivideoid. Uue ja põneva kogemuse saate ka saidil hugoboss.com. Siit leiate rohkem pilte, videoid ja muud inspireerivat sisu, mis annab teile võimaluse uusi tooteid tõeliselt kogeda. Ostlemine muutub meeldivamaks ja huvitavamaks.

 

 

Avasta BOSSi rõivakollektsioon Stockmanni 2. ja 3. korrusel.