STOCKMANNI LOJAALSUSPROGRAMMI TINGIMUSED

 

 

* Uuendatud 25.11.2025, rakendunud 9.12.2025

 

 

Mõisted 

 

MyStockmanni programm: Lindex Group Oyj ja Stockmanni klientidele mõeldud lojaalsusprogramm (edaspidi: programm). 

MyStockmanni liige: eraisik, kes on liitunud MyStockmanni programmiga (edaspidi: liige). 

MyStockmanni äpp: mobiilirakendus liikmesuse ja soodustuste haldamiseks (edaspidi: äpp). 

Stockmanni e-poed: stockmann.com, stockmann.ee ja stockmann.lv (edaspidi: e-pood). 

Stockmanni kaubamaja: Stockmanni kaubamaja Soomes, Eestis või Lätis (edaspidi: kaubamaja). 

Stockmanni partner: valitud rentnik või partner (edaspidi: partner). 

 

 

  1. PROGRAMMI PÕHIMÕTTED 

See on tasuta lojaalsusprogramm, mida Lindex Group Oyj pakub oma klientidele. Liikmeks võivad saada ainult eraisikud. Liikmed saavad nii kaubamajadest ja e-poest kui ka partneritelt toodetele ja teenustele soodustusi. Äpi saab alla laadida AppStore’ist ja Google Play’st. 

 

  1. LIIKMEKS SAAMINE 

Liikmesus on personaalne. Liikmeks võivad hakata kõik, kes on 15-aastased või vanemad. 15–17-aastastel taotlejatel peab olema vanema või eestkostja nõusolek. Stockmannil on õigus küsida sellise nõusoleku kirjalikku kinnitust. Lapsevanem või eestkostja peab selleks kohal viibima. Kõigil uutel liikmetel peab olema kehtiv e-posti aadress ja mobiiltelefoni number. 

Stockmann annab liikmesusega seotud teemadel teavet üldjuhul elektrooniliselt, teavitades liikmeid näiteks liikmesusega kaasnevatest soodustustest, kogutud punktidest, tehingutest, partnerite soodustustest või äpi funktsioonidest. Liikmed vastutavad oma e-posti aadressi, kontaktandmete, huvide ja äpi ajakohasuse eest. 

Enne liikmeks saamist peab klient tutvuma Stockmanni isikuandmete töötlemist käsitleva teabega ja siinsete liikmesuse tingimustega. 

Liikmeks on võimalik saada, kui registreeruda ise äpi või e-poe kaudu või kaubamaja teeninduslauas. Pärast liitumist saab liige – sõltuvalt kasutatavast kanalist – liikmenumbri kas äpist, e-poest, kaubamaja töötajatelt või e-posti teel saadetud kinnituskirjaga pärast klienditeenindusse helistamist. 

Liikmeks ei saa registreeruda äriühingud, kontsernid, organisatsioonid või muud üksused või isikud, kes teevad kaubanduslikke või tsentraliseeritud oste. Liikmesust ei tohi kasutada edasimüügi ega kasumi saamise eesmärgil. 

 

  1. PROGRAMMI PUNKTIDE KOGUMINE 

Punkte kasutatakse programmis kõrgemale tasemele tõusmiseks. Punktid on personaalsed ja neid ei saa teisele isikule või liikmele üle kanda. Kogutud punktid aeguvad ja punktikonto nullitakse ainult siis, kui liikmesus lõpetatakse vastavalt punktidele 8 ja 9. 

 

Punkte saab koguda järgmistel meetoditel:

 

  1. meetod

Ostude tegemine kaubamajades, e-poes või valitud partnerite juures.

  • Iga kaubamajas, e-poes või valitud partneri juures kulutatud euro (1 EUR) annab ühe punkti (1 punkt). Ajakohastatud nimekirja partneritest, kelle juures saab punkte koguda, leiab alati e-poest programmi lehekülgedelt. 
  • Toote tagastamine / tagasimaksed vähendavad kogutud punkte 1 punkti võrra iga 1 euro eest. Registreerimata ostude eest ei saa liikmed hiljem punkte. 

 

2. meetod

Muude programmis määratletud viiside kasutamine, näiteks: 

  • uudiskirja esmakordne tellimine; 
  • profiili kontaktandmete või huvide uuendamine; 

Punkte ei anta Stockmannist ostetud vahendatud toodete (sh piletid ja kinkekaardid), alkoholi, hasartmängude või kiirloteriipiletite, Online Exclusive’i partnerite sõidukite, rahaülekandeteenuste, Hullude Päevade sõidukipakkumiste, sõidukite, liising- ja teenuselepingute, Stockmanni kullerteenuse (ekspordi) ostude ega kindlustuse eest. 

 

 

  1. LIIKMESUSE REGISTREERIMINE OSTU AJAL 

Punktide kogumiseks peab liige registreerima oma liikmenumbri enne kaubamajas ostu eest tasumist. E-poes peab liige ostu sooritamise ajal olema e-poodi sisse logitud, et punktid tema kontole kanda. 

Liikmesus registreeritakse kaubamajades kas liikmeks olemise numbri äpist (virtuaalkaardi ruutkoodi) lugemise teel või kassas maksmise korral liikmekaardi kiibi/magnetriba abil. Apple Pay, Google Pay või mõne muu sarnase mobiilipõhise makseviisi abil tasumise korral peab liige enne ostu eest tasumist registreerima oma liikmesuse, kasutades ühte eespool nimetatud meetoditest. 

 

 

  1. PUNKTIDE KANDMINE KONTOLE 

Liikmed saavad vaadata teenitud punktide arvu äpis ja e-poes pärast kontole sisselogimist. 

Üldiselt kantakse Stockmannis tehtud ostude eest saadud punktid liikme kontole järgmisel päeval pärast ostu sooritamist. Stockmanni kaubamajade partneritelt sooritatud ostude eest kantakse punktid tavaliselt ühe nädala jooksul alates ostukuupäevast. 

 

 

  1. PROGRAMMI SOODUSTUSED 

Programmil on mitu taset, kuhu liikmed liigitatakse vastavalt nende kogutud punktidele. Igal tasandil on oma soodustused ja nende soodustuste sisu on igal tasandil erinev. Liikmed võivad saada lisasoodustusi ka oma ostukäitumise või deklareeritud huvide alusel. 

Kui liikme uued punktid on süsteemis registreeritud, liigub liige automaatselt tasemele, mis vastab tema punktide arvule. Tase määrab alati kindlaks soodustused, mida liikmel on õigus saada. Soodustused võivad olla: 

 

  • ajutised; 
  • ühekordseks kasutamiseks; 
  • seotud konkreetse aja, koha või tegevusega. 

 

E-poes avaldatud tasemest tulenevad soodustused on kättesaadavad kõigile selle taseme liikmetele. Enamikku programmi soodustustest saab siiski kasutada ainult äpis või e-poes. 

Programmi sisu ja igal ajahetkel kehtivate tasemest tulenevate soodustuste ajakohane kirjeldus on saadaval e-poes. 

Stockmann jätab endale õiguse muuta programmi soodustusi, teatades sellistest muudatustest e-poes mõistliku aja jooksul ette. 

 

 

  1. LIIKMESUSE LÕPETAMINE 

Liige võib oma liikmesuse igal ajal lõpetada. Sa võid oma liikmesuse lõpetada ise äpis või teatada sellest Stockmanni klienditeenindusele telefoni teel või kirjalikult. Liikmesus lõppeb kohe pärast teate menetlemist. Liige võib taotleda ka oma liikmesuse lõpetamist äpi kaudu. Sel juhul kustutatakse konto 14 päeva jooksul. Liige kaotab oma liikmesuse lõpetamise korral saadud soodustused ja punktid. Enne liikmesuse lõpetamist võib liige kasutada kõiki oma soodustusi ja punkte, mida liige saab alati vaadata, nagu on selgitatud punktis 6. 

Stockmannil on õigus liikmesus lõpetada, kui liige ei täida programmi tingimusi. 

 

 

  1. LIIKMESUSE LÕPETAMINE TEGEVUSETUSE TÕTTU 

Liikmesus lõpetatakse, kui liikme kontol ei ole viie (5) aasta jooksul registreeritud ühtegi punktitehingut (punkt 4) või kui liige ei ole viie (5) aasta jooksul oma kontole sisse loginud. Liikmele teatatakse lõpetamisest ette elektrooniliselt. Kui liige liitub uuesti programmiga, alustab liige programmi algusest ja varem kogutud punkte ei tagastata. 

 

 

  1. PROGRAMMI MUUTMINE 

Stockmann võib igal ajal omal äranägemisel programmi ja selle tingimusi tühistada, parandada, piirata, peatada või muuta, kui muudatused on tingitud järgmistest asjaoludest: 

 

  • oluline muutus tootmises, pakkumises, nõudluses või muudes sarnastes tingimustes; 
  • lepinguliste, hinnakujundus-, süsteemi- või teenusekomponentide väljatöötamine või värskendamine; 
  • kolmandate isikute osutatud teenustest tulenevad muutused; 
  • eraelu puutumatuse, infoturbe või finantsturbe kaitse või arendamine; 
  • õigusaktide muutumine või riigiasutuse otsus, millega polnud võimalik lepingu sõlmimise ajal arvestada. 

 

Sellised muudatused jõustuvad kõige varem 14 kalendripäeva pärast kuupäeva, mil muudatusest teatatakse kas äpis, e-poes, e-posti teel või nende kanalite kombinatsiooni kasutades. 

 

 

  1. VASTUTUSE PIIRANG 

Stockmann ei vastuta programmi süsteemi rikete ega talitlushäirete ega nende tagajärgede eest. Stockmann ei vastuta kahju eest, mis tuleneb programmi katkestamisest, muutmisest või lõpetamisest või muudest sellega seotud sündmustest. 

 

 

  1. MUUD TINGIMUSED 

Üldiselt ajakohastatakse Soomes aadresse automaatselt Digi- ja Rahvastikuandmete Ameti esitatud andmete alusel. 

Teavet selle kohta, kuidas Stockmann töötleb isikuandmeid, leiab Stockmanni kliendiandmete kaitse põhimõtetest.