Uutmoodi ostlemine sinu käeulatuses

 

Meil on hea meel esitleda meie uut veebikaubanduse platvormi Baltikumis, et pakkuda teile veelgi paremat ja põnevamat ostukogemust. Rohkem tooteid, rohkem inspiratsiooni, rohkem valikuid ja funktsioone – Sinu käeulatuses!

 

Teie soovite – meie teeme!

 

Kliendid on alati olnud Stockmanni põhifookuses ja teie tagasiside on meie jaoks esmatähtis. Uue veebikaubanduse platvormi loomisel juhindusime just klientide soovidest ja soovitustest.

Stockmann on pidevalt uuendamas ja täiendamas oma veebikaubanduse platvormi, et pakkuda teie ostukogemuseks rohkem võimalusi ja funktsioone.

 

 

Uue platvormiga pakume teile nüüd selliseid funktsioone nagu:

 

MyStockmanni lojaalsusprogramm ja äpp, et saaksite alati teavet oma tellimuste ajaloo ja eelistuste kohta

– Võimalus sorteerida tooteid uuemate järgi, nii et olete alati trendidega kursis;

– Tooteid saab tellida ka Soome kaubamajast, et saaksite juurdepääsu laiemale meie pakutavale tootevalikule;

– Broneerida saate huvipakkuva toote ja tulla tellimusele kaubamajja järgi – kontrollige kaubamajas saadaolevaid tooteid ja broneerige need eelnevalt kättesaamisega kaubamajas;

– Toodete kohta saab nüüd jätta arvustusi, et ka teised kliendid saaksid rohkem teavet;

– Saate filtreerida teid huvitava toote asukoha järgi, mis tähendab, et saate otsida tooteid, mis on saadaval nii e-poes ja/või kaubamajades kohapeal;

– Suuremad otsinguvõimalused toodete või kaubamärkide leidmiseks;

– Suurem valik maksemeetodite valimiseks nagu GooglePay ja ApplePay

– Tasuta kohaletoimetamine kõikidele tellimustele alates 70€

 

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED SEOSES UUE VEEBIKAUBANDUSE PLATVORMIGA 

 

Stockmanni Baltikumi pood on üle läinud uuele veebikaubanduse platvormile. Uus platvorm on loodud koostöös meie klientidega ning selle uuendamine ning täiendamine jätkab seda koostööd. Selle üleminekuga tahab Stockmann garanteerida omnikanali (kõik-ühes) ostukogemust ning teenuseid nagu klient oleks kaubamajas kohapeal.  

Sellele lehele oleme koondanud ajakohase teabe platvormi üleminekuetappide kohta, aga ka korduma kippuvad küsimused uue poe kohta.
Loodame ka teie tagasisidele poe arengu toetamiseks. Kui Sul on meie poe kohta arendusidee või kommentaar, siis anna meile sellest teada! Iga tagasiside on meile väärtuslik! 

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED 

Mis on uut poes?  

E-pood on viidud üle täiesti uuele platvormile, mis võimaldab edaspidi veebikaubandust senisest agaramalt arendada. Ülemineku ajal on kõige innovaatilisemaks uuenduseks poe välimus, kuid ka uued sisurikkad lehed igale meie põhikategooriale – mood ja kodu. Tooteotsing ja sirvimine on arendatud kasutajasõbralikumaks ning kasutajakogemust on järjest rohkem optimeeritud mobiilseadmete jaoks.
Lisaks arendus- ja parendusideedele on poodi lisandumas jätkuvalt täiesti uusi funktsioone, näiteks võimalus lugeda ja anda kirjalikke tootearvustusi ehk hinnanguid toodetele. Lisaks suurematele uutele funktsionaalsustele parandame võimalikke vigu ning arendame e-poodi pidevalt kasutajasõbralikumaks. 

Kas e-poest leiab nüüd kõik Stockmanni tooted? Mille poolest erineb valik kaubamajade omast?
Kuigi suurema osa valikust leiab kõikidest kaubamajadest ja e-poodidest, varieeruvad valikud veidi olenevalt müügikanalist ning igas müügikanalis ei saa kõiki kaubamärke osta. Meie eesmärk on aga mitmekanaliline ostutee, kus kogu meie valik oleks alati saadaval, sõltumata teeninduskanalist. 

Kuidas leida püsiklienditooteid?
Püsiklienditooted leiate iga tootekategooria alt. Püsiklienditooted saate tuvastada tuttava lojaalsussümboli järgi. Soovi korral saate kasutada ka filtrit, et sorteerida igas tootekategoorias lojaalsushinnaga tooted. 

Tegin tellimuse e-poodi sisse logimata. Kas ma saan pärast lojaalsuspunkte saada?
Pärast lojaalsuspunkte ei saa. Lojaalsuspunktide kogumine ja muude potentsiaalsete lojaalsushüvede kasutamise saab garanteerida logides e-poodi sisse enne ostu sooritamist. 

Olen püsiklient, aga pole ammu e-poodi kasutanud. Mida teha?
Kui olete MyStockmanni äpi alla laadinud, saate e-poodi sisse logida samade andmetega, mis rakendussegi. Kui te oma parooli ei mäleta, saate e-poodi sisse logida sisselogimisaknas olevalt lingilt “Või logi sisse ilma paroolita”, tellides e-postile või telefonile sisselogimiskoodi. Pärast sisselogimist saate määrata endale uue parooli “Minu lehed” jaotises “Muuda parooli”. 

Kas e-poes saab maksta kinkekaardiga?
Ülemineku ajal makseviisides muudatusi ei toimu. Arvestatud on aga ka e-poes kinkekaardiga maksmise vajadusega ning funktsionaalsus on arendusjärjekorras. 

 

Mõnusat ostukogemust Stockmannis!