
Tagastused
Tarnetingimused
Maksemeetodid
Lepingutingimused
KKK
Hullud Päevad toimuvad Stockmannis kohapeal ja e-poes crazydays.com. Oleme Sinu jaoks välja valinud parimad tooted, mis kestavad pikka aega ning toovad rõõmu nii igapäevaellu kui pidupäeval. Osta kvaliteetseid, vastupidavaid ja ajakohaseid moetooteid tuntud brändidelt ning disainiklassikuid koduosakonnast soodsate hindadega kohapealt ja crazydays.com. Pilkupüüdvad kosmeetika ja isuäratavad Stockmann Delikatessi pakkumised on saadaval vaid kohapeal.
Millal Hullud Päevad sel aastal toimuvad?
Sellel kevadel kestavad Hullud Päevad 29.märtsist kuni 2.aprillini. Toodetega saab e-poes crazydays.com tutvuda juba alates 22. märtsist ning siis on võimalus neid veebis ka ostunimekirja lisada. E-pood avaneb ostlemiseks 29.märtsil kell 7.00.
Valikust leidub muuhulgas selliseid tuntud kaubamärke nagu Emporio Armani, Sand Copenhagen, Marimekko, Tommy Hilfiger, Makia, GANT, Levis, Villeroy & Boch, Luin Living, Lexington, Iittala ja paljusid teisi. Hullude Päevade tootevalikuga saab tutvuda kohapeal, kampaania e-poes crazydays.com ning kataloogis, mis on leitav siit.
Mis on Hullude Päevade e-poes varasemate kampaaniatega võrreldes teisiti?
Hullude Päevade e-pood on nüüd eestikeelne ning lisaks on crazydays.com e-poes nüüd võimalik toote peale klikkides näha ka kohapeal toote saadavuse infot. Selleks vali toote suurus ning värv ja tee lahti ”Saadavus e-poes”. Küll aga on Hullude Päevade kaubad väga populaarsed ning tooteid müüakse kiiresti läbi, mistõttu vabandame juba ette, kui toote saadavuse info reaalajas veidi erinev on.
Hullud Päevad toimuvad ka Stockmanni kaubamajas kohapeal.
Hullud Päevad toimuvad ka Stockmannis kohapeal ning pakkumises on toidukaubad Stockmann Delikatessist ning ilutooted ja kosmeetika.
Kohapealt leiab palju hea hinnaga kvaliteetseid tooteid tuntud kaubamärkidelt ning valik võib e-poe kaupadest mõnevõrra erineda. Samuti tuleks arvestada, et kõige populaarsemad tooted müüakse läbi kiiresti.
Kuidas ostunimekiri toimib, mil moel see salvestub ning kas see tähendab, et tooted on mulle broneeritud?
Sind huvitavad tooted saad eelnevalt koguda ostunimekirja, kust saab need kiiresti toimetada ostukorvi kui tooted müügile tulevad. Ostunimekiri salvestub automaatselt ühes seadmes ja brauseris ning tooted jäävad Sulle kättesaadavaks, kui kasutad sama seadet ja brauserit, mida kasutasid tooteid nimekirja lisades. Toodete ostunimekirja lisamine ei broneeri tooteid, e-poe avanemisel tuleb võimalikult kiirelt tegutseda, kuna parimad palad müüakse läbi väga kiirelt. Ostunimekirja võid saata endale või kellelegi teisele ka e-postiga.
E-poe toote ostukorvis broneerimine
Stockmanni e-poes toote ostukorvi lisamine broneerib toote 20 minutiks. Broneeringu saab kinnitada ostukorvi sisu eest tasudes. Broneering tühistatakse, kui ostukorvi sisu eest ei ole programmis märgitud aja jooksul tasutud. Ostukorvi sisu võib uuendada ja uuendamisprotsessi saab korrata maksimaalselt 5 korda.
Kui kaua läheb aega, et kaup minuni jõuaks?
Hullude Päevade kaup jõuab kohale keskmiselt kuni 14 tööpäeva jooksul alates ostu sooritamisest. Kaupade kohale toomisega aitavad meid head koostööpartnerid Omniva ja Itella Smartpost. Vajadusel saadame tooted mitmes osas, et need Sinuni võimalikult kiiresti jõuaksid.
Kui palju maksab tarne?
Alates 70 EUR ostust toome Sulle pakiautomaati või postkontorisse paki kohale tasuta. Kui tellimuse summa on väiksem, lisandub kohatoimetamise tasu kuni 4.90 eurot. MyStockmann Hõbe taseme liikmele kehtib tasuta tarne alates 60 EUR ostust, Kuld liikmele alates 50 EUR ning Plaatina liikmele on transport tasuta. Lisaks on kõikidele klientidele teine või enam tellimus alati tasuta.
Erandid ja tarneajad e-poest tellimisel
Stockmanni e-poes müüdavaid tooteid ei saa telefoni ega e-posti teel tellida ega kinni panna, samuti ei saa telefoni ega e-posti teel infot nende toodete saadavuse kohta.
Kas Hulludelt Päevadelt ostetud tooteid saab vahetada või tagastada?
Hullude Päevade e-poest ostetud kampaaniatooteid kahjuks vahetada ei saa, sest neid müüakse ainult piiratud aja jooksul. Küll aga saab tooteid tasuta tagastada – Hullude Päevade e-poest ostes on tagastusõigus lausa 30 päeva. Pakiautomaadi kaudu saab tellimust tagastada 14 päeva jooksul, peale seda tuleb võtta ühendust Stockmanni klienditoega klient@stockmann.com või tagastada pakk Tallinna Stockmanni kaubamaja 4. korrusel asuvasse püsiklienditeenindusse. Tagasimakse teeme sama maksemeetodiga, mida kasutasid tellimuse esitamisel. Kui tasusid tellimuse eest läbi pangalingi, siis toimub tagastus samale pangakontole eeldusel, et tellimuse esitaja nimi ja pangakonto on samad. Täpsemalt saad lugeda siit.
Kuidas minu ostud minu püsikliendikaardile registreeritakse?
Stockmanni e-poodi ei saa sisse logida, seega iga tellimuse esitamisel tuleb püsikliendikaardi number eraldi sisestada.
Unustasin tellimusele oma püsikliendikaardi numbri lisada. Kas saan seda hiljem teha?
Kahjuks ei ole võimalik neid andmeid pärast tellimuse esitamist lisada.
Sisestasin tellimusele telefoninumbri valesti
Valisid tarneviisiks Omniva või Itella EE. Kui tellimuse kinnitus jõudis kenasti Sinu e-posti aadressile, siis teade kauba saabumisest postkontorisse/postipakiautomaati saadetakse Sinu e-posti aadressile. Vale telefoninumber ei ole probleemiks.
Kas saan oma e-poe tellimusi kokku liita, tellimust muuta või selle tühistada?
Tellimusi ei ole hiljem võimalik kombineerida ega muuta. Tellimust ei ole võimalik tühistada. Kui Sa saadetist ära ei too või vastu ei võta, tagastatakse see automaatselt meie lattu. Tellimus tühistatakse, kui saadetis on meie lattu jõudnud. Tagasimakse tehakse sama maksemeetodiga, mida kasutasid tellimuse esitamisel. Kaardimakse tagastatakse tellimuse eest tasumiseks kasutatud kaardile. Kui tasusid tellimuse eest läbi pangalingi, siis toimub tagastus samale pangakontole, juhul kui tellimuse esitaja ja pangakonto omaniku nimed on samad. Erinevuse ilmnemisel võtab kliendiga ühendust Püsiklienditeenindus.
Kuidas toodet tagastada, kui mul ei ole alles saadetise originaalpakendit, saatelehte või tagastuskleepsu?
Stockmanni kaubamajas:
E-poest ostetud ja tasutud ning Eestisse tellitud ostud saab tagastada Tallinna Stockmanni kaubamaja püsiklienditeenindusse (4. korrus)
Tagastatava saadetisena:
Paki toode nii hoolikalt kui võimalik. Täida tootega kaasas olnud tagastusblankett ja pane see koos tagastatava tootega pakendisse. Raha tagastatakse automaatselt sellele maksekaardile, mida kasutati tellimust tehes.
Kui soovid toodet tagastada pakiautomaadi kaudu, siis kasuta sama koodi, mida kasutasid tellimuse kättesaamiseks. Kui kood on aegunud või Sa ei tea seda, võta ühendust meie klienditeenindusega.
Kui said tellimuse kätte pakipunktis, saad selle tagastada samasse pakipunkti või Sulle sobivasse pakipunkti. Kui Sul ei ole tagastamise aadressikaarti alles, võta ühendust meie klienditeenindusega. Tellimuse tagastamine on tasuta ja eelnevalt ei ole vaja Stockmanni sellest teavitada.
Tagastamine Omniva kaudu:
Täida tagastamise vorm ja lisa tooted mida soovid tagastada. Kui tagastamise blankett on puudu või läinud kaduma, prindi see välja siit. Paki saabumise teatis sisaldab muuhulgas ka tagastamise koodi, kui kättetoimetamine toimus pakikappidesse. Tagastamise kood on aktiivne 14 päeva. See võimaldab teil paki tasuta tagastada kas pakiautomaadi või postkontori kaudu, olenemata sellest, kas see võeti välja pakiautomaadist või postkontorist. Kui te ei saanud tagastamise koodi koos pakiteatisega, saab paki tagastada ainult postkontori kaudu. Sel juhul peab pakile olema lisatud originaal- saateleht. Uut saatekirja etiketti pole vaja kinnitada. Kui koodist on möödunud rohkem kui 14 päeva, võta ühendust Omniva klienditeenindusega või tagasta pakk meie kaubamaja 4. korruse Püsiklienditeenindusse, mitte hiljem kui 30 päeva peale kauba kätte saamist.
Tagastamine Itella kaudu:
Täida tagastamise vorm ja lisa tooted mida soovid tagastada. Kui tagastamise blankett on puudu või läinud kaduma, prindi see välja siit. Lisa tagastamise silt tagastatavale pakile. Vii oma pakett lähimasse Smartpost Itella vastuvõtupunkti. Pakikapist välja võetud paki saab sama pakikapi kaudu tagastada 14 päeva jooksul pärast selle kättesaamist. Kui möödunud on rohkem kui 14 päeva, helista Smartpost Itella Eesti klienditeenindusse, kontaktid on leitavad siit. Täpsema informatsiooni Itella tagastuste kohta leiad https://itella.ee/kuidas-pakki-tagastada/.
Minu ostetud toode on praak, mida teha?
Kui kätte saadud toode on praak või vale toode, püüame selle uue vastu vahetada, kui toode on veel saadaval. Vastasel juhul tühistame tehingu ja saad oma raha tagasi. Lisateabe saamiseks võta ühendust meie klienditeenindusega.
Millised maksemeetodeid Stockmann’i e-poes aktsepteeritakse?
Tellimuste eest saab tasuda Mastercard, Visa või American Express deebet- või krediitkaartidega, sõltuvalt Sinu enda kaardilepingust. Pangalinkidest on kasutusel SEB, Swedbank, Luminor.