Tarnetingimused

 

Andmete turvalisus
KKK
Lepingutingimused
Maksemeetodid
Tagastused

 

 

STOCKMANN.EE E-POE TARNETINGIMUSED:

 

EESTI

Kauba kohaletoimetamise tasu 4.90€*

Tavahinnakiri:

TARNEVIISID   
Kohaletoimetamine Stockmanni kaubamajja  0 € (*)
Omniva pakiautomaat või postkontor  4.90 € 
Itella pakiautomaat või pakipunkt  4.90 € 
Omniva kullerteenus  alates  9.90 € 

 

* stockmann.ee e-poes üle 70 tellimustele tarne pakipunkti tasu ei lisandu. stockmann.ee tarnevalikus näete hetkel kehtivat tarnehinda.

* Palume võtta paki kättesaamiseks kaasa isikut tõendava dokumendi. Kui soovid, et Sinu pakk väljastataks kellelegi teisele, saada palun peale teatise saamist lihtvolitus (saadetisele järele tuleva inimese nimi koos oma tellimuse numbriga) aadressile klient@stockmann.com. Isikul, kes võtab teise eest paki välja, peab olema kaasas isikut tõendav dokument.

 

E-poe tellimused komplekteeritakse Soomes, tellimuste tarneaeg on kuni 7 tööpäeva. Tootepõhised erandid on toodud tootekirjelduste all, erandite kohta saab täpsemalt lugeda ka SIIT. Stockmann ei vastuta tarneaegade mistahes muudatuste ega sellest tulenevate tagajärgede eest kliendile. Tasub arvestada, et mõningatel juhtudel võib tarne kesta kauem tarnepakkuja töömahtude kasvust sõltuvalt.

 

HULLUDE PÄEVADE TARNETINGIMUSED:

 

Tellimuste tarneaeg on kuni 14 tööpäeva.

Tootepõhised erandid on ära toodud tootekirjelduste all, erandite kohta saab täpsemalt lugeda ka SIIT. Stockmann ei vastuta tarneaegade mis tahes muudatuste eest ega sellest tulenevate tagajärgede eest. Tasub arvestada, et mõnel juhtul võib tarne kesta kauem tarnepakkuja suurenenud töömahu tõttu.

 

Tarnijad:

 

Omniva pakiautomaat või postkontor                                                                                  4.90 €

Itella pakiautomaat või pakipunkt                                                                                          4.90 €

 

 

MUSTA REEDE TARNETINGIMUSED:

 

Tellimuste tarneaeg on 3-10 tööpäeva.

Tootepõhised erandid on ära toodud tootekirjelduste all, erandite kohta saab täpsemalt lugeda ka SIIT. Stockmann ei vastuta tarneaegade mis tahes muudatuste eest ega sellest tulenevate tagajärgede eest. Tasub arvestada, et mõnel juhtul võib tarne kesta kauem tarnepakkuja suurenenud töömahu tõttu.

 

Tarnijad:

 

Omniva pakiautomaat või postkontor                                                                                  4.90 €

Itella pakiautomaat või pakipunkt                                                                                          4.90 €

DPD pakiautomaat või pakipunkt                                                                                         4.90 €

 

 

Tarnehinnad sõltuvad tellimusest ja me üritame saata tellimuse ühe saadetisena. Tellimus võidakse aga jagada mitmeks saadetiseks, näiteks saadavaloleku, tellimuse kaalu või suuruse tõttu. 

E-poe tarnitakse tellimusi Eestisse, Lätti ja Soome. Kui soovid toodete tarnimist teistesse riikidesse, saada e-kiri eksporditeenindusse aadressil export@stockmann.com.

Märgi tellimusele kindlasti saaja telefoninumber. Tellimus toimetatakse tellimuse esitamisel valitud kättesaamispunkti. Tellimusele saad järele minna, kui oled oma mobiiltelefonile saanud vastavasisulise teavituse. Veendu, et telefoninumber on õige. 

 

TARNEVIISID 

Omniva tellimuse kohalejõudmisel pakiautomaati või postkontorisse saate vastavasisulise SMS ja e-maili. Pakk hoitakse 7 päeva pakiautomaadis. 

Postkontorisse pakile järgi minnes veendu, et sul on kaasas paki ID number ja isikut tõendav dokument. Postkontoris hoitakse saadetist kuni 15 päeva 

Selleks, et keegi teine saaks Omniva postkontorist paki ära tuua, tuleb digitaalselt allkirjastada allolev vorm ja edastada: info@omniva.ee  või allkirjastades ja väljaprintides: 

Volikiri blankett 

Kulleriga tarne toimub eramaja puhul välisuksele või kortermaja puhul korteri ukseni. Palume kontrolida, et tellimuses oleks korrektne mobiiltelefoni number, et kuller saaks leppida Sinuga kokku tarne kellaaja. Kui märkad tellimust vastu võttes pakendil vigastust, teavita sellest koheselt kullerit, kes teeb saatedokumentidesse vastava märke ja teavita ka Stockmanni klienditeenindust.

 

Smartpost Itella tellimuse kohaletoimetamisel tuleb internetipoe postiindeksi otsingu abil valida endale kõige sobivam pakiautomaat.

Kui oled saanud paki kättesaamise teate, tuleb pakile pakiautomaati järgi minna 7 päeva jooksul. Kui soovid pakiautomaadi hoiustamise aega suurendada 7 päeva võrra, võta ühendust Smartpost Itella klienditeenindusega tel. +372 60 11 000 (E–R 9–21, L 9–17, P 9–15).

Kui Sinu poolt valitud pakiautomaat on täis, võtab Smartpost Itella Sinuga ühendust ja lepib kokku paki edasise kande.

 

Küsimuste korral võta ühendust meie klienditoe meeskonnaga esitatud e-posti aadressil või telefoninumbril:

E-post: klient@stockmann.com

Telefon: +372 633 9539