Tarnetingimused

 

Andmete turvalisus
KKK
Lepingutingimused
Maksemeetodid
Tagastused

 

DELIKATESS.STOCKMANN.EE TARNETINGIMUSED:

 

Ostes mistahes Handon’s toote, osaled kohvikoolituse loosis väärtusega 250€, kus tutvutakse erinevaid kohvisorte, õpetatakse hea ja puhta kohvi valmistamise saladusi ning avastatakse, kuidas kasvutingimused mõjutavad kohvi maitset. Loomulikult saab koolitusel juua ka kohvi! Auhind loositakse välja 29. veebruaril ühele inimesele ning koolitusele on kaasa võimalik võtta maksimaalselt 10 inimest. Võitjaga võetakse ühendust ning koolituse organiseerib ning viib läbi Handgurmee OÜ.

 

Delikatessi veebilehelt on toodete tellimiseks kaks võimalust:

1) Kojuvedu

Tarnime hetkel Delikatessi e-poe kaupu Tallinnas ja Tallinna lähiümbruses – Viimsi vald, Harku vald, Rae vald, Saue vald, Saku Vald ja Kiili.

Et saada teada, kas toimetame kauba Sinu elukohta, sisesta palun oma aadress e-poes tarneaega broneerides lahtrisse “aadress”.

Kojuveo tarne on saadaval esmaspäevast pühapäevani kell 9.00-21.00.

Sinu valitud tarneaeg veebisaidil reserveeritakse 45 minutiks või kuni makse sooritamiseni. Tarneaega on pärast tasumist lubatud muuta, võttes ühendust klienditeenindusega. Sama päeva tellimine on saadaval kuni 15:00.

Kui tellimuse koguhind on vähem kui 35 eurot, lisandub tellimuse hinnale kojuveoteenuse eest kohaletoimetamistasu 5,99 eurot, sõltumata valitud kohaletoimetamisajast ja tarnekohast. Tellimuse koguhind ei võta arvesse pakendite maksumust.

Minimaalne tellimuse väärtus on 30 €.

Iga tellimus sisaldab pakenditasu, mis arvutatakse järgmiselt: iga 10 € väärtus suurendab pakendi maksumust 0,20 € võrra. Pakendamistasu rakendatakse kuni 100 € ostuväärtuseni ja maksimaalne pakenditasu võib olla 2 €. Näiteks kui tellimuse väärtus on 50 €, on pakendamiskulu 1 €.

Stockmann jätab endale õiguse igal ajal muuta tarnekulusid, tellimuse minimaalset väärtust ja pakkimistasusid.

Alkohoolseid jooke on võimalik tellida igal ajal, kuid saame neid kohale toimetada vaid kella 10.00–20.00

2) Click&Collect

Click&Collect on saadaval esmaspäevast pühapäevani kell 10.00-20.00.

Click&Collect tellimus on võimalik kätte saada esimese korruse infokassast.

Tellimus tuleb esitada vähemalt 2,5 tundi enne valitud aega.

Click&Collect tellimuste minimaalne tellimuse väärtus on 25 €.

Click&Collect tellimus sisaldab töötlemistasu 1,5€.

Iga tellimus sisaldab pakenditasu, mis arvutatakse järgmiselt: iga 10 € väärtus suurendab pakendi maksumust 0,20 € võrra. Pakendamistasu rakendatakse kuni 100 € ostuväärtuseni ja maksimaalne pakenditasu võib olla 2 €. Näiteks kui tellimuse väärtus on 50 €, on pakendamiskulu 1 €.

Pane tähele, et Click&Collect ajad võivad muutuda. Stockmannil on õigus igal ajal muuta tingimusi, täitmiskulusid, minimaalset tellimuse väärtust ja pakkimistasusid.

Kui Sinu tellitud toodet ei ole kaubamajas saadaval ja oled andnud loa toote asendamiseks, leiab Stockmann selle asendamiseks sobivaima toote. Asenduse saab tühistada klienditeenindusega ühendust võttes. Kui asendamine ei ole lubatud, tagastatakse toote eest raha 5 tööpäeva jooksul. Kui kaalutaval kaubagrupil on erinevused tellitud ja komplekteeritud kogustes, siis tagastatakse vähem komplekteeritud kauba summa 5 tööpäeva jooksul.

Küsimuste korral võta ühendust meie klienditoe meeskonnaga esitatud e-posti aadressil või telefoninumbril:

E-post: klient@stockmann.com

Telefon: +372 633 9539

 

TAVAPÄRASED STOCKMANN.EE TARNETINGIMUSED:

 

EESTI

Kauba kohaletoimetamise tasu 4,9€*

Tavahinnakiri:

TARNEVIISID   
Kohaletoimetamine Stockmanni kaubamajja  0 € (*)
Omniva pakiautomaat või postkontor  4,90 € 
Itella pakiautomaat või pakipunkt  4,90 € 
Omniva kullerteenus  alates  9,90 € 

 

* stockmann.ee e-poes üle 70 eurostele tellimustele tarne pakipunkti tasu ei lisandu. stockmann.ee tarnevalikus näete hetkel kehtivat tarnehinda.

* Palume võtta paki kättesaamiseks kaasa isikut tõendava dokumendi. Kui soovid, et Sinu pakk väljastataks kellelegi teisele, saada palun peale teatise saamist lihtvolitus (saadetisele järele tuleva inimese nimi koos oma tellimuse numbriga) aadressile klient@stockmann.com. Isikul, kes võtab teise eest paki välja, peab olema kaasas isikut tõendav dokument.

 

E-poe tellimused komplekteeritakse Soomes, tellimuste tarneaeg on kuni 7 tööpäeva. Tootepõhised erandid on toodud tootekirjelduste all, erandite kohta saab täpsemalt lugeda ka SIIT. Stockmann ei vastuta tarneaegade mistahes muudatuste ega sellest tulenevate tagajärgede eest kliendile. Tasub arvestada, et mõningatel juhtudel võib tarne kesta kauem tarnepakkuja töömahtude kasvust sõltuvalt.

 

HULLUDE PÄEVADE TARNETINGIMUSED:

 

Tellimuste tarneaeg on kuni 14 tööpäeva.

Tootepõhised erandid on ära toodud tootekirjelduste all, erandite kohta saab täpsemalt lugeda ka SIIT. Stockmann ei vastuta tarneaegade mis tahes muudatuste eest ega sellest tulenevate tagajärgede eest. Tasub arvestada, et mõnel juhtul võib tarne kesta kauem tarnepakkuja suurenenud töömahu tõttu.

 

Tarnijad:

 

Omniva pakiautomaat või postkontor                                                                                  4.90 €

Itella pakiautomaat või pakipunkt                                                                                          4.90 €

DPD pakiautomaat                                                                                                                      4.90 €

 

MUSTA REEDE TARNETINGIMUSED:

 

Tellimuste tarneaeg on 3-10 tööpäeva.

Tootepõhised erandid on ära toodud tootekirjelduste all, erandite kohta saab täpsemalt lugeda ka SIIT. Stockmann ei vastuta tarneaegade mis tahes muudatuste eest ega sellest tulenevate tagajärgede eest. Tasub arvestada, et mõnel juhtul võib tarne kesta kauem tarnepakkuja suurenenud töömahu tõttu.

 

Tarnijad:

 

Omniva pakiautomaat või postkontor                                                                                  4.90 €

Itella pakiautomaat või pakipunkt                                                                                          4.90 €

DPD pakiautomaat                                                                                                                      4.90 €

 

 

Tarnehinnad sõltuvad tellimusest ja me üritame saata tellimuse ühe saadetisena. Tellimus võidakse aga jagada mitmeks saadetiseks, näiteks saadavaloleku, tellimuse kaalu või suuruse tõttu. 

E-poe internetipoest tarnitakse tellimusi Eestisse, Lätti ja Soome. Kui soovid toodete tarnimist teistesse riikidesse, saada e-kiri eksporditeenindusse aadressil export@stockmann.com.

Märgi tellimusele kindlasti saaja telefoninumber. Tellimus toimetatakse tellimuse esitamisel valitud kättesaamispunkti. Tellimusele saad järele minna, kui oled oma mobiiltelefonile saanud vastavasisulise teavituse. Veendu, et telefoninumber on õige. 

 

TARNEVIISID 

Omniva tellimuse kohalejõudmisel pakiautomaati või postkontorisse saate vastavasisulise SMS ja e-maili. Pakk hoitakse 7 päeva pakiautomaadis. 

Postkontorisse pakile järgi minnes veendu, et sul on kaasas paki ID number ja isikut tõendav dokument. Postkontoris hoitakse saadetist kuni 15 päeva 

Selleks, et keegi teine saaks Omniva postkontorist paki ära tuua, tuleb digitaalselt allkirjastada allolev vorm ja edastada: info@omniva.ee  või allkirjastades ja väljaprintides: 

Volikiri blankett 

Kulleriga tarne toimub eramaja puhul välisuksele või kortermaja puhul korteri ukseni. Palume kontrolida, et tellimuses oleks korrektne mobiiltelefoni number, et kuller saaks leppida Sinuga kokku tarne kellaaja. Kui märkad tellimust vastu võttes pakendil vigastust, teavita sellest koheselt kullerit, kes teeb saatedokumentidesse vastava märke ja teavita ka Stockmanni klienditeenindust.

 

Smartpost Itella tellimuse kohaletoimetamisel tuleb internetipoe postiindeksi otsingu abil valida endale kõige sobivam pakiautomaat.

Kui oled saanud paki kättesaamise teate, tuleb pakile pakiautomaati järgi minna 7 päeva jooksul. Kui soovid pakiautomaadi hoiustamise aega suurendada 7 päeva võrra, võta ühendust Smartpost Itella klienditeenindusega tel. +372 60 11 000 (E–R 9–21, L 9–17, P 9–15).

Kui Sinu poolt valitud pakiautomaat on täis, võtab Smartpost Itella Sinuga ühendust ja lepib kokku paki edasise kande.

 

Küsimuste korral võta ühendust meie klienditoe meeskonnaga esitatud e-posti aadressil või telefoninumbril:

E-post: klient@stockmann.com

Telefon: +372 633 9539