KKK

Andmete turvalisus
Lepingutingimused
Maksemeetodid
Tarnetingimused
Tagastused

 

Erandid ja tarneajad e-poest tellimisel 

Tavapärane tarneaeg veebipoe tellimustel on kuni 7 tööpäeva ning Hullude Päevade kampaania ajal 5-14 tööpäeva. Stockmanni e-poes müüdavaid tooteid ei saa telefoni ega e-posti teel tellida ega kinni panna. Telefoni ega e-posti teel ei saa ka infot nende toodete saadavuse kohta.

Saatekulu, tarneviisid ja -ajad e-poest tellimisel

On eraldi välja toodud Tarnetingimustes.

Kuidas soovinimekiri toimib?

Sa võid eelnevalt just sind huvitavad tooted koguda soovinimekirja, kust need saab kiiresti toimetada ostukorvi, kui tooted müügile tulevad.

Soovinimekiri on seadme ja brauseri kohane ehk siis nimekirja lisatavad tooted jäävad sulle kättesaadavaks, kui kasutad sama seadet ja brauserit, mida kasutasid tooteid nimekirja lisades. Soovinimekirja võid saata endale või kellelegi teisele ka e-postiga. Oma e-posti kalendrisse saad teha ka märke selle kohta, millal su soovitud toode müügile tuleb.

E-poe toote internetipoe ostukorvis broneerimine

Stockmanni internetipoes toote ostukorvi lisamine broneerib toote 30 minutiks. Broneeringu saab kinnitada ostukorvi sisu eest tasudes. Broneering tühistatakse, kui ostukorvi sisu eest ei ole programmis märgitud aja jooksul tasutud. Ostukorvi sisu võib uuendada ja uuendamisprotsessi saab korrata maksimaalselt 5 korda.

Kuidas minu ostud minu püsikliendikaardile registreeritakse?

Et stockmann.ee e-poe ost registreeritaks ning tellimuse eest koguneksid MyStockmann punktid, tuleb tellimuse vormistamiseks logida e-poodi oma MyStockmann tunnustega sisse. Hulludpaevad.ee poes tuleb iga tellimuse puhul sisestada käsitsi kliendikaardi number.

Unustasin tellimusele oma püsikliendikaardi numbri lisada. Kas saan seda hiljem teha?

Kahjuks ei ole võimalik neid andmeid pärast tellimuse esitamist lisada.

Sisestasin tellimusele telefoninumbri valesti 

– Valisite tarneviisiks Omniva Itella EE. Kui tellimuse kinnitus jõudis kenasti sinu e-posti aadressile, siis teade kauba saabumisest postkontorisse/postipakiautomaati saadetakse sinu e-posti aadressile. Vale telefoninumber ei ole probleemiks. 

Kas saan oma e-poe tellimusi kokku liita, tellimust muuta või selle tühistada? 

Tellimusi ei ole hiljem võimalik kombineerida ega muuta. 

Tellimust ei ole võimalik peale loomist tühistada. Kui te saadetist ära ei too või vastu ei võta, tagastatakse see automaatselt meie lattu. Tellimus tühistatakse, kui saadetis on meie lattu jõudnud. 

Tagasimakse tehakse sama maksemeetodiga, mida kasutasid tellimuse esitamisel. Kaardimakse tagastatakse tellimuse eest tasumiseks kasutatud kaardile. Kui tasusid tellimuse eest läbi pangalingi, siis toimub tagastus samale pangakontole. 

Kuidas toodet tagastada? 

Tagastatava saadetisena: 

Paki toode nii hoolikalt kui võimalik. 

Täida tootega kaasas olnud tagastusblankett ja pane see koos tagastatava tootega pakendisse. Raha tagastatakse automaatselt sellele maksekaardile, mida kasutati tellimust tehes. 

Kui soovid toodet tagastada pakiautomaadi kaudu, siis kasuta sama koodi, mida kasutasid tellimuse kättesaamiseks.

Kui said tellimuse kätte pakipunktis, saad selle tagastada samasse pakipunkti või Sulle sobivasse pakipunkti. 

Tellimuse tagastamine on tasuta ja eelnevalt ei ole vaja Stockmanni sellest teavitada. 

Stockmanni kaubamajja:

Tooted on võimalik tagastada ka Stockmanni kaubamaja 4. korruse püsiklienditeenindusse. Kaasa tuleks võtta lisaks tootele ka tagastusleht.

Minu ostetud toode on praak, mida teha? 

Kui kätte saadud  toode on praak või vale toode, püüame selle uue vastu vahetada, kui toode on veel saadaval. Vastasel juhul tühistame tehingu ja klient saab raha tagasi. Lisateabe saamiseks võtke ühendust meie klienditeenindusega. 

Millised maksemeetodeid Stockmann’i  internetipoes aktsepteeritakse? 

Tellimuste eest saab tasuda Mastercard, Visa või American Express deebet- või krediitkaartidega, sõltuvalt teie enda kaardilepingust. Pangalinkidest on kasutusel SEB, Swedbank ja Luminor.