E-poe tagastused

Andmete turvalisus
Lepingutingimused
Maksemeetodid
Tarnetingimused
KKK

 

Delikatess.stockmann.ee e-poe tagastused:

Teil on võimalik oma tellimus tühistada enne tellimuse kohaletoimetamist. Kui olete delikatess.stockmann.ee veebilehe registreeritud kasutaja, on võimalik oma profiililt tellimus tühistada enne tellimuse täitmise perioodi lõppu (enne komplekteerimist). Kui te ei ole registreeritud kasutaja või tarne on juba pooleli, on võimalik tellimust tühistada pöördudes klienditeenindus poole.

Tellimuse tühistamise õigust saate kasutada 14 päeva jooksul pärast tellimuse kättetoimetamist, võttes ühendust klienditeenindusega e-posti teel. Saate kasutada tellimusest taganemise õigust vastavalt Euroopa õigusaktidele.

Pange tähele, et 14-päevane tühistamisperiood ei kehti kõikidele ostudele, sh toidule, jookidele ja muudele koheseks kasutamiseks mõeldud kaupadele. Tagastatava kauba puhul tuleb säilitada originaalpakend.

Kui olete saanud kahjustatud, ebakorrektse või ebakvaliteetse kauba, peate 7 päeva jooksul saatma meie klienditeeninduse e-postile foto ja probleemi lühikirjelduse. Juhtumi kinnituse alusel tagastab Stockmann toote eest raha 5 tööpäeva jooksul. Kahjustatud, ebakorrektne või ebakvaliteetne kaup tuleb tagastada Stockmann Tallinna kaubamajja või on võimalik üle anda kullerile, kui järgmine tellimus on planeeritud 7 päeva jooksul.

Tellimuse tagastamise, ümbervahetamise või tühistamise korral pärast seda, kui tarne on juba toimunud, kohaletoimetamise tasu ei tagastata.

Enne ostu sooritamist lugege palun meie poe vahetus- või tagastuspoliitika tingimusi.

Kui teil on küsimusi, võtke ühendust meie klienditoe meeskonnaga esitatud e-posti aadressil või telefoninumbril:

E-post: klient@stockmann.com
Telefon: +372 633 9539

 

stockmann.ee e-poe tagastused:

ÜLDTEAVE TAGASTUSTE KOHTA

Stockmanni jaoks on väga oluline, et te oma tellimusega rahule jääte. Teil on õigus toodetega tutvuda ja põhjust esitamata lepingust taganeda 30 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. 

Tagastatavat toodet ja selle originaalpakendit tuleb käsitseda hoolikalt. Kui oled toodet kasutanud või seda hooletult käsitsenud, vastutab toote väärtuse languse eest kuni selle koguväärtuseni klient. Tagasta kindlasti kõik toote osad ja kasutusjuhendid.

Suletud pakendis toodete puhul saab neid tagastada ainult avamata pakendis. Tagastatavad suletud pakendis kosmeetika- ja loodustooted peavad olema avamata originaalpakendis.

Toote tagastamine on tasuta ja meid ei ole vaja tagastusest ette teavitada. Kui oleme saatnud Sulle praak või vale toote, tagasta see vastavalt juhistele. Kirjelda ka toote kahjustust tagastussedeli tulbas „Lisateave“ ja märgi, kas soovid vahetada selle veatu toote vastu või õige toote vastu, kui said vale toote. Kui oled saanud praak või vale toote, maksame sarnase uue toote tarnekulud ise.

Kui oleme saatnud Sulle praagi või vale toote, tagasta see vastavalt juhistele. Kirjelda ka toote kahjustust tagastussedeli tulbas „Lisateave“ ja märgi, kas soovid vahetada selle veatu toote vastu või õige toote vastu, kui saite vale toote. Kui oled saanud praak või vale toote, maksame sarnase uue toote tarnekulud ise.

Toodete tagastamisõigus ei kohaldu toodetele, mis valmistatakse või mida modifitseeritakse vastavalt kliendi soovidele. Tooteteave sisaldab infot mittestandardse tagastamisõiguse kohta, kui see on kohaldatav. Tervislikel või hügieenilistel põhjustel ei saa suletud pakendis tooteid tagastada, kui nende pakend on avatud. Tagastatavad suletud pakendis kosmeetika- ja loodustooted peavad olema avamata originaalpakendis. Näiteks lõhnaõlide, juukselaki, küünelaki, pesuvahendite või pleegitusvahendite tagastamisel tuleb kasutada originaalset tarnepakendit, millel on transportimiseks vajalikud hoiatussildid.

Hügieenitarbeid ja intiimhügieenitarbeid tagastada ei saa. Sellisteks toodeteks on muuhulgas epilaatorid, täppistrimmerid, juuksehooldusseadmed ja elektrilised juukselõikusmasinad, pardlid, elektrilised hambaharjad ja suuhügieeniseadmed, meditsiinilised termomeetrid ja vererõhumõõtjad, samuti voodipesu, kõrvarõngad ja kehaneedid, voodid, madratsid, tekid, padjad. .

Kui teil ei ole originaalset tarnepakendit, saatelehte või tagastamisblanketti alles, leiad juhised saadetise tagastamiseks korduma kippuvate küsimuste rubriigist.

Palume käsitleda tagastatavat toodet ja selle algset pakendit ettevaatlikult. Juhul, kui oled toodet kasutanud, käsitlenud seda hooletult või pesnud enne tagastamist, vastutad toote väärtuse langemise eest maksimaalselt selle koguväärtuses.

Tooteid, mis on tagastatud tagastamisjuhendi vastaselt, ei saadeta kliendile tagasi ega ka kompenseerita. Võimalike tagastusega seotud transpordikulude eest vastutab sellisel juhul klient. Kui Sul on tagastamise kohta küsimusi, võta ühendust klienditoega e-posti aadressil klient@stockmann.com.

 

MAKSE TAGASTAMINE

Kui tagastad kogu tellimuse, tagastame ka tellimuse tarnekulu. Tagasimakse tehakse sama maksemeetodiga, mida kasutasid tellimuse esitamisel. Kaardimakse tagastatakse tellimuse eest tasumiseks kasutatud kaardile. Kui tasusid tellimuse eest läbi pangalingi, siis toimub tagastus samale pangakontole eeldusel, et tellimuse esitaja nimi ja pangakonto on samad.

Tarbijana võid kasutada lepingust taganemise õigust, kui kaup on kasutamata ja rikkumata. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient. Soovitame tagastada kaubad originaal-transpordipakendis.

Tagastatav kaup (s.h tarvikud) peab olema kasutamata ja rikkumata. Sul on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes ning vastutad kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui olete kaupa kasutanud eeltoodust muul viisil.

Tooted mis ei ole tagastatud vastavalt eelpool loetletud nõuetele ei kuulu tagasimaksele ning toodet ei saadeta kliendile tagasi. Nendel juhtudel on klient vastutav kaasnevate kulude eest. Lisaküsimusteks palun pöörduda klienditeeninduse poole Stockmanni klienditeenindus.

TAGASTUSVIISID

Palume eelistada tagastusviisina Omniva või Itella pakiautomaate. Nii väldime kontakte teiste inimestega ja püsime terved! Ühtlasi on pakiautomaadi kaudu tagastamine kõige kiirem ja mugavam tagastusviis. Loe siit  Omniva paki- ja postinippe.

Täida tootega kaasas olnud tagastusblankett ja pane see koos tagastatava tootega pakendisse. Raha tagastatakse automaatselt sellele maksekaardile, mida kasutati tellimust tehes. Lisaks taganemisvormile, võib tarbija lepingust taganeda kasutades e-kirja või esitada oma soovi elektroonselt ettevõtte veebilehe kaudu.

Kulleri vahendusel kätte saadud saadetised saab tagastada pakiautomaadi või Stockmanni kaubamaja 4. korruse püsiklienditeeninduse kaudu või tellida tagastus kullerteenusena. Suuremõõtmeliste toodete, mille puhul on tarne võimaluseks vaid kullerteenus, toimub tagastus kullerteenuse või Stockmanni kaubamaja kaudu. Kullerteenusega tagastamise korral tuleb pöörduda Stockmanni klienditeeninduse poole.

 

TAGASTAMINE OMNIVA KAUDU:

Täida tagastamise vorm ja lisa tooted mida soovid tagastada. Kui tagastamise blankett on puudu või läinud kaduma, prindi see välja siit

Paki saabumise teatis sisaldab muuhulgas ka tagastamise koodi, kui kättetoimetamine toimus pakikappidesse. Tagastamise kood on aktiivne 14 päeva. See võimaldab teil paki tasuta tagastada kas pakiautomaadi või postkontori kaudu, olenemata sellest, kas see võeti välja pakiautomaadist või postkontorist. Kui te ei saanud tagastamise koodi koos pakiteatisega, saab paki tagastada ainult postkontori kaudu. Sel juhul peab pakile olema lisatud originaal- saateleht. Uut saatekirja etiketti pole vaja kinnitada. Kui koodist on möödunud rohkem kui 14 päeva, võta ühendust Omniva klienditeenindusega või tagasta pakk meie kaubamaja 4. korruse Püsiklienditeenindusse, mitte hiljem kui 30 päeva peale kauba kätte saamist.

TAGASTAMINE ITELLA KAUDU:

Täida tagastamise vorm ja lisa tooted mida soovid tagastada. Kui tagastamise blankett on puudu või läinud kaduma, prindi see välja siit

Lisa tagastamise silt tagastatavale pakile ja vormista tagastus Itella kodulehel. Pakikapist välja võetud paki saab  tagastada 14 päeva jooksul pärast selle kättesaamist. Kui möödunud on rohkem kui 14 päeva, võta ühendust Stockmanni klienditeenindusega telefonil 633 9539 (E-L 9-21, P 10-19). Täpsema informatsiooni Itella tagastuste kohta leiad https://itella.ee/kuidas-pakki-tagastada/.

Tagastamine Stockmanni kaubamajas:

Internetipoest ostetud ja tasutud ning Eestisse tellitud ostud saab vajadusel tagastada Tallinna Stockmanni kaubamaja Püsiklienditeenindusse 4. korrusel.