E-poe tagastused

Andmete turvalisus
Lepingutingimused
Maksemeetodid
Tarnetingimused
KKK

 

 

stockmann.ee e-poe tagastused:

ÜLDTEAVE TAGASTUSTE KOHTA

Stockmanni jaoks on väga oluline, et te oma tellimusega rahule jääksid. Sul on õigus toodetega tutvuda ja põhjust esitamata lepingust taganeda 30 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. 

Tagastatavat toodet ja selle originaalpakendit tuleb käsitseda hoolikalt. Kui oled toodet kasutanud või seda hooletult käsitsenud, vastutab toote väärtuse languse eest kuni selle koguväärtuseni klient. Tagasta kindlasti kõik toote osad ja kasutusjuhendid.

Suletud pakendis toodete puhul saab neid tagastada ainult avamata pakendis. Tagastatavad suletud pakendis kosmeetika- ja loodustooted peavad olema avamata originaalpakendis.

Toote tagastamine on tasuta ja meid ei ole vaja tagastusest ette teavitada. Kui oleme saatnud Sulle praak- või vale toote, tagasta see vastavalt juhistele. Kirjelda ka toote kahjustust tagastussedeli tulbas „Lisateave“ ja märgi, kas soovid vahetada selle veatu toote vastu või õige toote vastu, kui said vale toote. Kui oled saanud praak või vale toote, maksame sarnase uue toote tarnekulud ise.

Toodete tagastamisõigus ei kohaldu toodetele, mis valmistatakse või mida modifitseeritakse vastavalt kliendi soovidele. Tooteteave sisaldab infot mittestandardse tagastamisõiguse kohta, kui see on kohaldatav. Tervislikel või hügieenilistel põhjustel ei saa suletud pakendis tooteid tagastada, kui nende pakend on avatud. Tagastatavad suletud pakendis kosmeetika- ja loodustooted peavad olema avamata originaalpakendis. Näiteks lõhnaõlide, juukselaki, küünelaki, pesuvahendite või pleegitusvahendite tagastamisel tuleb kasutada originaalset tarnepakendit, millel on transportimiseks vajalikud hoiatussildid.

Hügieenitarbeid, intiimhügieenitarbeid, aluspesu ja ujumisriideid tagastada ei saa. Sellisteks toodeteks on muuhulgas epilaatorid, täppistrimmerid, juuksehooldusseadmed ja elektrilised juukselõikusmasinad, pardlid, elektrilised hambaharjad ja suuhügieeniseadmed, meditsiinilised termomeetrid ja vererõhumõõtjad, samuti voodipesu, kõrvarõngad ja kehaneedid, voodid, madratsid, tekid, padjad. .

Tellimusele ei tule kaasa eraldi saatelehte, tellimuse kinnitus on ostutšekk. Kui Sul ei ole originaalset tarnepakendit, tellimuse kinnitust või tagastamisblanketti alles, leiad juhised saadetise tagastamiseks korduma kippuvate küsimuste rubriigist.

Palume käsitleda tagastatavat toodet ja selle algset pakendit ettevaatlikult. Juhul, kui oled toodet kasutanud, käsitlenud seda hooletult või pesnud enne tagastamist, vastutad toote väärtuse langemise eest maksimaalselt selle koguväärtuses.

Tooteid, mis on tagastatud tagastamisjuhendi vastaselt, ei saadeta kliendile tagasi ega ka kompenseerita. Võimalike tagastusega seotud transpordikulude eest vastutab sellisel juhul klient. Kui Sul on tagastamise kohta küsimusi, võta ühendust klienditoega e-posti aadressil klient@stockmann.com.

 

MAKSE TAGASTAMINE

Kui tagastad kogu tellimuse, tagastame ka tellimuse tarnekulu. Tagasimakse tehakse sama maksemeetodiga, mida kasutasid tellimuse esitamisel. Kaardimakse tagastatakse tellimuse eest tasumiseks kasutatud kaardile. Kui tasusid tellimuse eest läbi pangalingi, siis toimub tagastus samale pangakontole eeldusel, et tellimuse esitaja nimi ja pangakonto on samad.

Tarbijana võid kasutada lepingust taganemise õigust, kui kaup on kasutamata ja rikkumata. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient. Soovitame tagastada kaubad originaal-transpordipakendis.

Tagastatav kaup (s.h. tarvikud) peab olema kasutamata ja rikkumata. Sul on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes ning vastutad kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui oled kaupa kasutanud eeltoodust muul viisil.

Tooted, mis ei ole tagastatud vastavalt eelpool loetletud nõuetele, ei kuulu tagasimaksele ning toodet ei saadeta kliendile tagasi. Nendel juhtudel on klient vastutav kaasnevate kulude eest. Lisaküsimusteks palun pöörduda klienditeeninduse poole.

 

TAGASTUSVIISID

Palume eelistada tagastusviisina DPD, Omniva või Itella pakiautomaate. Pakiautomaadi kaudu tagastamine on kõige kiirem ja mugavam tagastusviis.

Täida tootega kaasas olnud tagastusvorm või kirjuta pakis olnud tagastusjuhendi vastavasse lahtrisse oma tellimuse number ja pane see koos tagastatava tootega pakendisse. Raha tagastatakse automaatselt sellele maksekaardile, mida kasutati tellimust tehes. Lisaks taganemisvormile, võib tarbija lepingust taganeda kasutades e-kirja või esitada oma soovi elektroonselt ettevõtte veebilehe kaudu.

Kulleri vahendusel kätte saadud saadetised saab tagastada pakiautomaadi või Stockmanni kaubamaja 4. korruse püsiklienditeeninduse kaudu või tellida tagastus kullerteenusena. Suuremõõtmeliste toodete, mille puhul on tarne võimaluseks vaid kullerteenus, toimub tagastus kullerteenuse või Stockmanni kaubamaja kaudu. Kullerteenusega tagastamise korral tuleb pöörduda Stockmanni klienditeeninduse poole.

 

TAGASTAMINE DPD KAUDU

Täida tagastusvorm või kirjuta pakis olnud tagastusjuhendi vastavasse lahtrisse oma tellimuse number ja lisa tooted, mida soovid tagastada. Kui tagastamise vorm on puudu või läinud kaduma, prindi see välja siit.

Paki kättesaamise järel saadetud SMS sisaldab tagastuskoodi, mis on aktiivne 30 päeva. See võimaldab paki tasuta tagastada pakiautomaadi kaudu. Paki tagastusvõimaluste leiad lisainfot SIIT.

 

TAGASTAMINE OMNIVA KAUDU

Täida tagastusvorm või kirjuta pakis olnud tagastusjuhendi vastavasse lahtrisse oma tellimuse number ja lisa tooted, mida soovid tagastada. Kui tagastusvorm on puudu või läinud kaduma, prindi see välja siit.

Paki saabumise teatis sisaldab muuhulgas ka tagastuskoodi, kui kättetoimetamine toimus pakiautomaati. Tagastuskood on aktiivne 14 päeva. See võimaldab paki tasuta tagastada, kas pakiautomaadi või postkontori kaudu, olenemata sellest, kas see võeti välja pakiautomaadist või postkontorist. Kui Te ei saanud tagastuskoodi koos pakiteatisega, saab paki tagastada ainult postkontori kaudu. Sel juhul peab pakile olema lisatud originaal saateleht. Uut saatekirja etiketti pole vaja kinnitada. Kui tagastuskoodist on möödunud rohkem kui 14 päeva, võta ühendust Omniva klienditeenindusega või tagasta pakk Stockmanni kaubamaja 4. korruse Püsiklienditeenindusse, mitte hiljem kui 30 päeva peale kauba kätte saamist.

 

TAGASTAMINE ITELLA KAUDU

Täida tagastusvorm või kirjuta pakis olnud tagastusjuhendi vastavasse lahtrisse oma tellimuse number ja lisa tooted, mida soovid tagastada. Kui tagastusvorm on puudu või läinud kaduma, prindi see välja siit.

Lisa tagastamise silt tagastatavale pakile ja vormista tagastus Itella kodulehel. Pakikapist välja võetud paki saab tagastada 14 päeva jooksul pärast selle kättesaamist. Kui möödunud on rohkem kui 14 päeva, võta ühendust Stockmanni klienditeenindusega telefonil 633 9539 (E-L 9-21, P 10-19). Täpsema informatsiooni Itella tagastuste kohta leiad https://itella.ee/kuidas-pakki-tagastada/.

 

TAGASTAMINE STOCKMANNI KAUBAMAJAS

E-poest ostetud ja tasutud ning Eestisse tellitud ostud saab vajadusel tagastada Tallinna Stockmanni kaubamaja püsiklienditeenindusse 4. korrusel.