Lepingutingimused

Andmete turvalisus
KKK
Maksemeetodid
Tarnetingimused
Tagastused

Lepingutingimused 

ÜLDIST

Käesolevad lepingutingimused kehtivad Stockmanni e-poes (stockmann.ee), mida käitab Lindex Group plc (“Stockmann”), Aleksanterinkatu 52, FI-00100 Helsingi, registrikood: 0114162-2. 

Stockmanni e-poe e-poe kasutamisel aktsepteerite käesolevaid tingimusi ja kohustuste neid täitma.

Stockmann ei garanteeri e-poe katkematut ega vigadeta toimimist ning teeninduses võib näiteks seadmete teenindamise ja hooldamise tõttu esineda katkestusi. Stockmann ei vastuta internetipoe kasutamisest tingitud mistahes kahju eest, välja arvatud juhul, kui kehtiv seadusandlus sätestab teisiti. 

Stockmannil on õigus käesolevaid lepingutingimusi Stockmanni e-poe veebilehel ajakohastatud tingimuste avaldamisega muuta. Lugege enne tellimuse esitamist kehtivaid tingimusi.

Internetipoes tellimuse esitamiseks tuleb täita e-ipoe kasutustingimusi ning nendes sätestatud nõudeid ja esitada enda kohta täielikud ja tõesed andmed. Kui teie mistahes isikuandmed on valed, tuleb need koheselt parandada. Stockmann ei vastuta, kui te ei saa valede andmete tõttu tellimust või tellimuse- või tarnekinnitus või muid dokumente kätte. 

Teie isikuandmeid säilitatakse Stockmanni poolt hallatavas kliendiregistris. Täpsema teabe isikuandmete töötlemise ja kasutamise kohta leiate Stockmanni kliendiandmete privaatsuspoliitikast ja andmete turvalisuse lehekülgedelt. 

 

STOCKMANNI E-POE INTELLEKTUAALOMANDI ÕIGUSED 

E-poe sisu (kaasa arvatud mistahes pildid, tekstid, tooteteave, kaubamärgid, videod, logod ning diagrammid ja tabelid) on Stockmanni ja/või selle partnerite autoriõiguste ja muude intellektuaalomandi õigustega kaitstud vara ja selle vara loata kasutamine või kopeerimine on rangelt keelatud. Intellektuaalomandi õiguste osas tekkivatele mistahes vaidlustele kohaldatakse Soome õigust. 

 

TURVALINE OSTMINE JA KASUTAJA JÄLGIMINE INTERNETIPOES 

SSL-sertifikaat » 

Soovime teha e-poest ostmise võimalikult turvaliseks. E-poes (tellimisel või registreerumisel) kogutud kliendiandmed edastatakse Stockmannile krüpteeritud veebiühenduse kaudu (SSL-krüpteerimine). Teavet e-poe SSL-sertifikaadi ja selle kehtivuse kohta saab kontrollida ülaltoodud DigiCert ikooni all olevale lingile klõpsates. 

DigiCert väljastab sertifikaadi turvalise veebilehe tähistamiseks, mis krüpteerib kõik kliendi ja internetiteenuse vahel toimuvad andmeedastused. 

 

KÜPSISTE KASUTAMINE 

Stockmanni e-pood kasutab küpsiseid. Küpsis on e-poe poolt saadetud ja veebilehe kasutamisel kasutaja arvutisse salvestatav väike tekstifail, mis võimaldab e-poe külastajate jälgimist. Esimese ja/või kolmanda osapoole küpsiste eesmärk on näidata kliendile sobilikku reklaami ja pakkumisi. 

Üldiselt muudab küpsiste kasutamine e-poe kasutamise ja näiteks poodi sisselogimise lihtsamaks. Lisaks sellele võimaldab küpsiste kasutamine luua e-poe kasutajate kohta erinevaid kombineeritud andmeid. 

Küpsistega kogutud andmed on anonüümsed, kuid need saab seostada kasutajalt saadud isikuandmetega ja kasutada suunatud reklaami esitamiseks. Suunatud reklaam tähendab näiteks seda, et teile võidakse teistel veebilehtel kuvatavates reklaamides näidata tooteid, mida te hiljuti Stockmanni e-poes vaatasite või muid sarnaseid tooteid. 

Küpsiste kasutamine on turvaline ja ei kahjusta külastajate arvuteid ega faile. Soovi korral saab küpsised kasutatava veebibrauseri seadistustes keelata. Küpsiste väljalülitamine võib aga takistada e-poe korrektset toimimist. Soovitame parima ostukogemuse tagamiseks stockmann.ee e-poes küpsised kindlasti lubada. 

Veebileht stockmann.ee kasutab Google Analyticsit, mis on Google Inc.’i analüütiline tööriist. Google Analytics kasutab küpsiseid (tekstifaile) stockmann.ee lehekülje kasutuse analüüsimise tõhustamiseks. Google saadab ja salvestab küpsiste poolt genereeritud andmed veebilehe külastuse kohta, kaasa arvatud teie IP-aadressi, erinevates riikides asuvatesse serveritesse. Andmeid võidakse töödelda teie elukohariigist erinevas riigis. Andmeid kasutatakse kasutaja veebilehtede külastamise analüüsimiseks, veebilehel tehtavate tegevuste kohta aruannete koostamiseks ja veebilehe ja interneti kasutamisega seotud teenuste pakkumiseks. 

Google võib edastada andmed kolmandale isikule siis, kui see on nõutav seaduse kohaselt või kolmas isik töötleb andmeid Google’i nimel. Teie IP-aadressi ei seostata muude andmetega, mis Google’il võivad teie kohta olla. Küpsised saab veebibrauseri seadetes keelata. Pange tähele, et veebilehe mõned funktsioonid ei pruugi küpsiste keelamisel toimida. 

Veebilehe kasutamisega nõustute, et Google töötleb teie andmeid käesoleval lehel eelnevalt selgitatud viisil ja kooskõlas Google’i andmekaitsepoliitikaga. 

Google kasutab kogutud andmeid järgmiselt » 

  1. E-POES TELLIMUSE ESITAMINE

Stockmann.ee veebilehel saab tooteid tellida ilma registreerumata. Tellimuse esitamisel tuleb sisestada vähemalt tellimuse täitmiseks vajalikud andmed. Kui te olete MyStockmanni programmi liige, võite tellimuse esitamisel sisestada oma püsikliendikaardi numbri. Toote saadavus ja hinnanguline tarneaeg näidatakse tellimuse esitamisel. Pärast toote kättesaamist on teil 7 päeva aega mistahes nähtavatest transpordikahjustustest teatamiseks. Pärast nimetatud perioodi esitatud kaebusi ei aktsepteerita. 

Teil on toodetega tutvumiseks ja ostuotsuse tegemiseks 30 päeva (tühistamisõigus vastavalt tarbijakaitseseaduses sätestatule). Suletud pakendis toodete puhul saab neid vahetada või tagastada ainult avamata pakendis. Suletud pakendis toodete hulka kuuluvad näiteks kosmeetikatooted. Tagastatav toode peab olema müügikõlblikus seisundis. Originaalmüügipakend ei tohi olla vigastatud ja peab olema puhas. 

Ostukorvis makse juurde liikumisega kinnitate tellimuse. Pärast seda ei saa internetipoes tellimust enam muuta ega tühistada, enne, kui toode on jõudnud kliendini. Seejärel saab selle tagastada järgides meie tavapäraseid tagastusprotsesse. 

Saadame teile elektroonilise tellimuskinnituse, millelt saate kontrollida oma tellimuse üksikasju. Soovitame tellimuskinnituse hilisemaks kasutamiseks alles jätta. 

Delikatess.stockmann.ee tellimuste esitamise ja tagamistamise tingimustega tutvumiseks palun vaadake lehekülgi tarnetingimused ja tagastused.

 

MAKSMINE 

stockmann.ee e-poes aktsepteeritavad maksemeetodid erinevad riigiti.

Maksemeetodina aktsepteeritavad maksekaardid on Stockmann MastercardMastercard, Visa, VisaElectron ja American Express. Tasuda saab nii deebet- kui krediitkaardiga vastavalt teie maksekaardi tingimustele. Lisaks SEB ja Swedbank pangalinkidega. 

Delikatess.stockmann.ee veebilehel on võimalik maksta maksekaartidega Mastercard ja Visa ning pangalinkidega: SEB, Swedbank, LHV, Luminor, Citadele.

 

TELLIMISPIIRANGUD 

E-poes ei saa oste teha alla 15-aastased isikud. 

Alkoholi ostmiseks pead kinnitama, et oled vähemalt 18 aastat vana.

 

ÕIGUS TELLIMUSEST KEELDUDA 

Kui tellitud toode ei ole saadaval, võtab Stockmann teiega ühendust. Vajadusel on Stockmannil õigus tellimus tühistada. Kui toode ei ole saadaval, teavitame klienti sellest e-posti teel. Kliendile tagastatakse saadaval mitteoleva toote eest makstud summa vastavalt tellimuses kasutatud maksemeetodile. 

Kui nõudlus konkreetse toote järele ületab saadavalolevate toodete kogust, on Stockmannil õigus tellitavat kogust piirata, et seda saaksid e-poes osta võimalikult paljud tootest huvitatud isikud. Kui teie poolt tellitud kogust ei saa sellisel põhjusel tarnida, võtab Stockmann teiega ühendust. Pange tähele, et e-poe ostukorvi pandud tooted ei ole enne tellimuse eest tasumist broneeritud. 

Delikatess.stockmann.ee veebilehe tingimustega tutvumiseks palun lugege lehekülge tarnetingimused

 

TARNEVIISID JA SAATEKULU 

Saatekulu näidatakse iga tellimuse esitamisel. Eraldi tellimusi ei ole võimalik hiljem kombineerida. Tarnehind lisatakse igale tellimusele isegi siis, kui tellimused esitatakse samal päeval.
 

TOOTE KOHALETOIMETAMINE 

Pärast tellimuse esitamist läheb see töötlemiseks meie logistikakeskusesse. Kui tellimus sisaldab mitut toodet, üritab Stockmann tarnida kõik laos olevad tooted sama saadetisega.. Kui toode on ajutiselt laost otsas või sellel on ebastandardne tarnaeg, saadetakse see hiljem eraldi. Info toote hinnangulise tarneaja kohta on toodud e-poes toote leheküljel. 

Stockmann.ee e-poes tehtud tellimuste tarnaeg  2-14 tööpäeva.

Me tarnime teie tellimuse teie poolt valitud viisil. 

Delikatess.stockmann.ee tarnetingimused on välja toodud leheküljel tarnetingimused.

  1. TAGASTUSED, GARANTII JA MUUD TINGIMUSED

Stockmanni jaoks on väga oluline, et te oma tellimusega rahule jääte. Teil on õigus toodetega tutvuda ja põhjust esitamata lepingust taganeda 30 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. 

Toote tagastamine on tasuta ja meid ei ole vaja tagastusest ette teavitada. 

Tellimuste tagastamine erineb riigiti. Lugege erijuhiseid tagastuste kohta siit. Tagastuste leheküljel toodud juhistes on olemas ka teave tasu tagasimaksmise kohta. 

Delikatess.stockmann.ee tagamistamise tingimustega tutvumiseks palun vaadake lehekülgi tarnetingimused ja tagastused.

 

GARANTII JA MÜÜJA VASTUTUS DEFEKTIDE EEST 

Kui teile saadetud Stockmanni e-poe toode on praak või vale toode, püüab Stockmann selle uue või õige toote vastu vahetada, kui toode on veel saadaval. Vastasel juhul tehing tühistatakse ja kliendi poolt tasutud toote maksumus makstakse tagasi. 

Kui tootele kehtib tootjagarantii, on see märgitud tootekirjelduses. Garantii ei piira müüja tarbijakaitseseaduses sätestatud vastutust. Tellimuse koosseisu kuuluv pakkeleht on garantiitõendiks. Garantii sõltub tootega koos saadetud garantiitingimustest, mis võivad sisaldada teatud piiranguid. 

Garantiiperioodil vabastatakse Stockmann vastutusest ainult siis, kui saab tõestada, et tootes esinev viga või vigastus on põhjustatud õnnetusest, toote valest käsitsemisest või mistahes muust tegurist, mille eest vastutab klient. Kui tootes esinev viga on põhjustatud mistahes eelnimetatud tegurist või kui teada antud viga ei ole võimalik tootes üldse tuvastada, on Stockmannil õigus nõuda hoolduskontrolli tasu. 

Klient peab teavitama Stockmanni veast mõistliku aja jooksul pärast selle avastamist. Kliendid võivad igal juhul teavitada veast kahe kuu jooksul pärast vea avastamist. 

 

KLIENDISUHTLUS 

Stockmann saadab registreeritud klientidele e-posti aadressidele ja mobiiltelefonidele nii turundus- kui klienditeenindussõnumeid. Elektroonilisi otseturundussõnumeid saadetakse ainult nendele klientidele, kes on seda eelnevalt selgesõnaliselt lubanud. Klienditeenindussõnumid puudutavad Stockmanni e-poes esitatud tellimusi ja poest saadetud tarneid. Saadame teile klienditeeninduse ja tellimustega seotud elektroonilisi sõnumeid isegi siis, kui te ei ole elektroonilist otseturundust lubanud. E-poe lepingutingimustega nõustudes ja e-poes tellimusi esitades nõustute klienditeenindussõnumite saatmisega. 

Saate oma turundusnõusolekuid muuta klient@stockmann.com Stockmanni klienditeeninduse poole pöördudes. 

Delikatess.stockmann.ee tagastustingimused on välja toodud leheküljel tagastused.

 

MUUD TINGIMUSED 

Käesolevatele lepingutingimustele ja lepingut puudutavatele vaidlustele kliendi ja Stockmanni vahel kohaldatakse Soome õigust. 

 

VAIDLUSED 

Stockmann vastutab toodetes esinevate vigade eest vastavalt Soome õigusele. 

 

EESTI 

Stockmanni ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Tarbijana on teil võimalus pöörduda vaidluste kohtuvälise lahendamise üksuse poole vaidluse osas, mida te pole suutnud otse Stockmanniga lahendada. 

Kui soovite kaebust esitada, võtke palun ühendust oma riikliku vaidluste kohtuvälise lahendamise üksusega. See vaidluste kohtuvälise lahendamise üksus suudab ka anda vastuseid kõigile küsimustele, mis teil selle menetluse kohta võivad tekkida. 

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet ja tarbijavaidluste komisjon (Pronksi 12, 10117 Tallinn, e-post avaldus@komisjon.ee, telefon 6201 920) 

Soovi korral võib algatada vaidluse lahendamise menetluse vaidluste lahendamise internetiplatvormi kaudu (ODR foorum). Vaidluse ODR foorumisse esitamisel tuleb märkida Stockmanni e-posti aadress, milleks on asiakaspalvelu@stockmann.com. 

 

ILMSELGED HINNAVEAD 

Stockmann säilitab õiguse tellimus tühistada, kui selles on ilmselge ja oluline hinnaviga. See viitab tootele, millele on e-poes potentsiaalselt märgitud vale hind, kui hind on toote tavahinnast ilmselgelt ja oluliselt erinev ja juhul, kui võib pidada ilmseks, et tavaklient mõistab, et tegemist on hinnaveaga. Ilmselged hinnavead on näiteks tootehind 0,00 eurot, puuduv tootehind või sadu eurosid väärt toode, mida müüakse nii madala hinnaga, mida võib üldiselt ekslikuks pidada. 

 

VÄÄRAMATU JÕUD 

Stockmann ei vastuta tema kontrolli all mitteoleva mistahes viivituse või kahjustuse eest, mille ettenägemist ei saa temalt mõistlikkuse piires nõuda ja mille tagajärgi ta ei oleks saanud mõistlikkuse piires vältida. Vääramatu jõu alla kuuluvad tööstustegevus, töötajate haigestumised, impordi- ja ekspordikeelud, üldised telekommunikatsiooniühenduste katkestused, elektrikatkestused ning katkestused postiteenustes või maanteeliikluses. Kui vääramatu jõud püsib kauem kui üks kuu, on nii Stockmannil kui kliendil õigus tehing ilma kahjude või viivituste eest vastutust kandmata tühistada.